er is niets mis met boeken via internet, mits beide zijden even wakker blijven. In onderhavig geval ligt het probleem bij de vragensteller...
1. niet het goede mailadres ingevuld
2. niet de moeite genomen ven al dan niet per mail navraag te doen over het uitblijven van de bevestiging..
Ik denk dat het hotel niets te verwijten valt, maar ja het is tegenwoordig geloof ik "in" om fouten altijd bij iedereen behalve jezelf te zoeken...
Het blinkt allemaal niet uit door elegantie, maar ik heb juridisch gelijk.
tja vind je rechtsbijstandverzekering blijkbaar... maar ook juristen kunnen zich vergissen hoor..! en het zijn vaak geen juristen maar administratief medewerkers die binnenkomende zaken beoordelen. stapeltje links naar advokaat, stapeltje rechts ter beoordeling van jurist (is nog geen advookaat, en vaak weinig ervaring/net beginnend) die beoordelen of de zaak onder de polisvoorwaarden valt en wat er in gaat zitten. Persoonlijk denk ik dat zij uit hoofde van de polisvoorwaarden actie moeten nemen, dat zij inderdaad uit economische redenen besloten hebben de last zelf te dragen ipv uren te besteden waar voor hen alleen maar meer verlies in zit...
en ja dit ziet men tzt terug in de premielast...