Daar word ik toch wel enigzins geïrriteerd van en ja dan voel ik mij niet geroepen om heel erg snel het bedrag te betalen. Tenslotte hebben zij ook een achterstand van meer dan een jaar in hun administratie.
best wel een kinderachtige gedachtegang als je er goed over nadenkt. 'ik vind dat ze niet netjes tegen me praten, dus ga ik ze tegenwerken'
ze hebben het nu uitgelegd, en je begrijpt het nu. Alianz is blijkbaar niet de enige die niet goed oplet op hun bankrekening.
ik hoop dat je ons op de hoogte houdt van je ervaring met de collega van Moneyman als hij aan de deur staat.
Daar word ik toch wel enigzins geïrriteerd van en ja dan voel ik mij niet geroepen om heel erg snel het bedrag te betalen. Tenslotte hebben zij ook een achterstand van meer dan een jaar in hun administratie.
Dit snap ik dan weer niet. Zij hebben een fout gemaakt. Heel vervelend, maar kan gebeuren. Jij hebt een fout gemaakt. Ook heel vervelend, maar kan gebeuren. Deze fout is op te lossen door gewoon te betalen. Wat win je ermee door je dwars te gaan liggen?
Als je het kan betalen, betaal dan gewoon, dan is het probleem opgelost.
Niet voldoende geld op uw rekening waardoor betaling is gestorneerd door de bank. Ineens €. 110,00 op uw rekening. Dat moet U toch zijn opgevallen als U zo slecht bij kas was.
Daar word ik toch wel enigzins geïrriteerd van en ja dan voel ik mij niet geroepen om heel erg snel het bedrag te betalen. Tenslotte hebben zij ook een achterstand van meer dan een jaar in hun administratie.
Dit snap ik dan weer niet. Zij hebben een fout gemaakt. Heel vervelend, maar kan gebeuren. Jij hebt een fout gemaakt. Ook heel vervelend, maar kan gebeuren. Deze fout is op te lossen door gewoon te betalen. Wat win je ermee door je dwars te gaan liggen?
Als je het kan betalen, betaal dan gewoon, dan is het probleem opgelost.
Dit dus. Get over it.
Jouw ideeën kosten vooral jezelf tijd en energie. Zinloos.
Mijn advies is om te betalen. Allianz staat (als het verhaal klopt) in haar gelijk.
Als een incassobureau een brief stuur, later de deurwaarder lopen de kosten op!
Indien je kunt betalen is het beste om gelijk over te maken.
Indien je niet kunt betalen, vraag of je mag betalen als je salaris gestort is.
Inmiddels een nieuw bericht aan Allianz, gestuurd met de vraag of er een regeling mogelijk is.
Ook nog van belang: als Allianz akkoord gaat met een betalingsregeling, kom deze na. Kom je de regeling niet na dan is de vordering vaak direct volledig opeisbaar, en is er helemaal niets meer mogelijk qua regeling treffen.
Tenslotte van belang, gezien het bedrag waar het om gaat zal de betalingsregeling vermoedelijk maximaal 3 termijnen zijn. 10 of 11 termijnen voor dit bedrag is zeer onwaarschijnlijk.