Uitvaartverzekering met winstdeling NN
Re: Uitvaartverzekering met winstdeling NN
Je bedoelt zoals jij bewust het Moneyman een link in de mond legde, i.p.v. gewoon zelf dat los te doen?Consumenneke schreef: ↑23 nov 2025 00:49Ik heb gewoon een link gezet naar de lifecycle-methode van NN omdat u dat schijnbaar teveel moeite kostte. Service naar de lezer.
Kijk morgen nog eens op uw nuchtere maag en stel vast dat u mij mis-citeert.
Iemand bewust vals citeren is nooit poeha over niets.
-
witte angora
Negeer die trol toch gewoon. Daar kan je toch geen fatsoenlijk gesprek mee aangaan?
Ook goedemorgen trouwens.
Ook goedemorgen trouwens.
Bij een individuele pensioenpot is dit inderdaad best practice.
Maar zo'n uitvaartverzekering kijkt natuurlijk niet naar de leeftijd van individuele verzekerden, het volstaat om het beleggingsbeleid af te stemmen op een gemiddelde leeftijdsverdeling van alle deelnemers.
Consumenneke
vindt dit leuk
-
Consumenneke
Ook een bedankje wordt niet gewaardeerd.
Consumenneke schreef: ↑22 nov 2025 11:37Dank voor de doorverwijzing! Je ziet ook waar het algoritme op gebaseerd is. Interessant.Moneyman schreef: ↑21 nov 2025 23:39Welnee, daar is niets complex voor nodig. Het is gewoon een al bestaande en gebruikte manier van risicomanagement bij beleggingen, ook wel bekend als de lifecycle-methode.
Onzin. Je begaat een doodzonde in het citaatrecht en dit is je beste excuus…?Consumenneke schreef: ↑23 nov 2025 00:49Ik heb gewoon een link gezet naar de lifecycle-methode van NN omdat u dat schijnbaar teveel moeite kostte. Service naar de lezer.
Ik mis-citeer helemaal niets. Jij citeert en reageert op mij. Als je op iemand anders wilt reageren, moet je die persoon quoten.Consumenneke schreef: ↑23 nov 2025 00:49Kijk morgen nog eens op uw nuchtere maag en stel vast dat u mij mis-citeert. De verwijzing was naar Methusalem die zich opwindt over het woord algoritmes.
Allemaal poeha over niks weer.
Thijs124
en J. Deltoer
vinden dit leuk