Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 32620
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie

Ongelezen bericht door witte angora »

Duidelijk. En dat bevoegdheden van personeel beperkt zijn is ook volkomen logisch. Je wil niet meemaken dat de koffiejuffrouw 'even' een flinke deal regelt, om wat te noemen, omdat niemand heeft gezegd dat dat helemaal niet tot haar takenpakket hoort.

ivigrun
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 jul 2022 16:30

Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie

Ongelezen bericht door ivigrun »

Speedy123 schreef:
05 aug 2024 12:20
witte angora schreef:
05 aug 2024 12:08
Ik heb gewoon gegoogeld op de stof. Dat Hoogenboezem dal als enige onder die naam levert is prachtig, maar dat zegt me niet zoveel. Ik wilde weten of er meer allergische reacties bekend zijn - en die zijn niet bekend.
De stof is bekend hoor: https://textaafoam.nl/magnum/ hier. Het is gemaakt van 100 procent polyester.

Als TS allergisch was voor polyester, dan lijkt het me dat TS dat al een hele tijd weet immers het wordt ook vaak gebruikt in kleding zoals sportkleding. Dan rest de vraag, waarom koop je dan een bank die bekleed is met een polyester als je er allergisch voor bent?
Ik ben het met je eens. Polyester is heel gewoon en als iemand er allergisch voor is, moet hij of zij dat weten. En voordat hij iets koopt, moet hij zelf de samenstelling van alle dingen controleren.

Moneyman
Berichten: 32087
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hoogenboezem schreef:
07 aug 2024 14:10
Wij zijn op de hoogte van het telefoongesprek en het chatgesprek, waarvan we ook het chattranscript hebben. In beide gesprekken is aangegeven dat medewerkers in de winkel en op de chat geen annuleringen mogen aannemen, maar niet dat annuleren onmogelijk is. De klant is vriendelijk geïnformeerd dat een verzoek tot annulering via info@hoogenboezem.nl ingediend kan worden. De klant heeft dit op 2 augustus in de namiddag gedaan. Helaas hebben wij niet de kans gekregen om hierop te reageren, waarna op zaterdag 3 augustus en zondag 4 augustus reviews op verschillende platforms zijn geplaatst. Wij betreuren deze gang van zaken, aangezien we problemen liever in een persoonlijk gesprek met onze klanten oplossen.
Kijk, dat verheldert. Dan hebben jullie mijns inziens alles gedaan wat je zou mogen verwachten. En dan ligt de oplossing ook voor de hand: TS hoeft alleen maar even contact met jullie op te nemen om te bezien wat mogelijk is.

witte angora
Berichten: 32620
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar goed, dit topic kan nu wel op slot. Hoogenboezem communiceert nu met TS en laat het daarbij.

Of het topic verwijderd moet worden? Niet nodig wat mij betreft, het is evenzogoed wel leerzaam.

Een Wiskunde Student
Berichten: 314
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Hoogenboezem schreef:
07 aug 2024 14:10
Bedankt voor uw reactie.

Wij zijn op de hoogte van het telefoongesprek en het chatgesprek, waarvan we ook het chattranscript hebben. In beide gesprekken is aangegeven dat medewerkers in de winkel en op de chat geen annuleringen mogen aannemen, maar niet dat annuleren onmogelijk is. De klant is vriendelijk geïnformeerd dat een verzoek tot annulering via info@hoogenboezem.nl ingediend kan worden. De klant heeft dit op 2 augustus in de namiddag gedaan. Helaas hebben wij niet de kans gekregen om hierop te reageren, waarna op zaterdag 3 augustus en zondag 4 augustus reviews op verschillende platforms zijn geplaatst. Wij betreuren deze gang van zaken, aangezien we problemen liever in een persoonlijk gesprek met onze klanten oplossen.

Het verdere contact zullen we persoonlijk met de klant onderhouden.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, staan we uiteraard voor u klaar.

Met vriendelijke groet,
Nu dan is het toch opgelost. De order kan geannuleerd worden , en de klant hoeft de bank niet af te nemen,
Of is de werkelijkheid toch anders ...

rwolters
Berichten: 2048
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie

Ongelezen bericht door rwolters »

Een Wiskunde Student schreef:
08 aug 2024 08:30
Hoogenboezem schreef:
07 aug 2024 14:10
Bedankt voor uw reactie.

Wij zijn op de hoogte van het telefoongesprek en het chatgesprek, waarvan we ook het chattranscript hebben. In beide gesprekken is aangegeven dat medewerkers in de winkel en op de chat geen annuleringen mogen aannemen, maar niet dat annuleren onmogelijk is. De klant is vriendelijk geïnformeerd dat een verzoek tot annulering via info@hoogenboezem.nl ingediend kan worden. De klant heeft dit op 2 augustus in de namiddag gedaan. Helaas hebben wij niet de kans gekregen om hierop te reageren, waarna op zaterdag 3 augustus en zondag 4 augustus reviews op verschillende platforms zijn geplaatst. Wij betreuren deze gang van zaken, aangezien we problemen liever in een persoonlijk gesprek met onze klanten oplossen.

Het verdere contact zullen we persoonlijk met de klant onderhouden.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, staan we uiteraard voor u klaar.

Met vriendelijke groet,
Nu dan is het toch opgelost. De order kan geannuleerd worden , en de klant hoeft de bank niet af te nemen,
Of is de werkelijkheid toch anders ...
De leverancier reageert enkele keren, TS niet. Leverancier heeft wat mij betreft dan het voordeel. Geen reden om te twijfelen.

Moneyman
Berichten: 32087
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Meubelwinkel weigert order te annuleren na allergische reactie

Ongelezen bericht door Moneyman »

Een Wiskunde Student schreef:
08 aug 2024 08:30
Nu dan is het toch opgelost. De order kan geannuleerd worden , en de klant hoeft de bank niet af te nemen,
Of is de werkelijkheid toch anders ...
Beter lezen: dat schrijft men niet.

En ik kan me voorstellen dat de bereidheid om coulance te tonen inmiddels een stuk kleiner is - of dat er op z’n minst voorwaarden aan verbonden worden ten aanzien van de online klachten.

Gesloten