Het lezen van de vele berichten geeft mij het gevoel sterk te staan in de strijd tegen C&Z Media. Een bedrijf dat willens & wetens mensen oplicht.
Ik heb veel gehad aan berichten die jullie al eerder hebben gestuurd aan C&Z Media. Soms wat gebruikt. Hopelijk met gewenst effect.
Ik ben nu al vanaf september 2010 bezig om van ze af te komen.
Inmiddels bericht gehad van een incasso bureau. Hebben meer mensen hier ervaring?
Het is toch te gek voor woorden dat je moet betalen voor iets dat je niet ontvangen hebt en ook niet meer ontvangt. Hoe gek is dat?
Ik kreeg vandaag deze mail en dankzij jullie eerdere berichten heb ik onderstaande bericht gestuurd.
Lieve mensen, 1 ding:
Samen staan we sterk!!!______________________________________________________________
Beste heer/mevrouw van der Harst,
ik verzoek u onderstaande e-mail te lezen en door te sturen aan C&Z Media.
De inhoud lijkt mij meer als duidelijk. Ik heb voldoende bewijzen dat C&Z Media oplichtingspraktijken laat zien. Alle e-mails die gaan over C&Z Media, waarin duidelijk de oplichting naar voren komt zijn uitgeprint. Komt dit voor de rechter, prima, dan zorg ik er voor dat alle gedupeerden komen getuigen tegen C&Z Media.
vriendelijke groet,
Liesbeth Roozendaal
Op diverse forums op internet is te lezen dat C&Z Media standaard deze dubieuze praktijken gebruikt. Dus verschuil niet achter deze flauwekul, maar neem de verantwoordelijkheid op je en durf te zeggen dat je verkeerd handeld, pas dan ben je volwassen!
Volgens de wet zijn mondelinge afspraken rechtsgeldig!
De medewerkers op straat verzinnen het verhaal dat ze vertellen echt niet zelf en worden door C&Z Media geïnstrueerd. Uw medewerker is bij u in dienst en/of werkt namens uw bedrijf. Is dat niet zo, dan kan zij ook niet voor u of namens u verkopen.
De mondelinge afspraak was dat ik 1 pakket zou krijgen, waarvan ik uitsluitend de verzendkosten hoefde te voldoen . Nou, dat is een leuke aanbieding! Daar ben ik mee akkoord gegaan, hier heb ik voor getekend. Ik ben niet akkoord gegaan om een abonnement af te sluiten voor 4 maanden met een bedrag van 39,80 euro.
Ik heb niet betaald omdat ik niet akkoord ga hiermee.
C&Z Media zegt zelf: Eerst betalen, dan ontvang je het pakket. Ik ga niet betalen vooor een pakket dat niet voor een 4-jarige is bestemd!
Niet betalen = geen pakket ontvangen . Er is dus geen enkel risico voor C&Z Media. Ja, het enige risico is dat mensen er achter komen dat het een grote oplichting is.
Probleem opgelost!!
Tijdens de Open dag van FC Twente heb ik heel duidelijk aangegeven dat mijn zoontje 4 jaar was. Dan wil je geen pakket ontvangen voor een 6 tot 8 jarige. Dat is finaal de plank misslaan. Ik heb hierop aangegeven dat ik geen pakkeet meer wenste te ontvangen.
Wel vreemd dat ik hier eerst zelf achter aan moest gaan. Wordt er bij C&Z Media wel administraie gedaan? Kennelijk niet, anders hadden ze de potentiële klant zelf wel geïnformeerd.
Ik vind het schandalig dat een bedrijf als C&Z Media een open dag van FC Twente misbruikt om goedgelovige mensen mét kleine kinderen, die er bij staan, op een dergelijke manier te misleiden. Schandalig!
U begrijpt ik zal FC Twente inlichten over de gang van zaken van C&Z Media . Ik kan me niet voorstellen dat deze club u nog bij activiteiten aanwezig wenst te hebben.
Ik hoop ooit nog eens een medewerker van C&Z Media op straat tegen te komen. Dan zal ik meteen in contact treden met de politie en de organisatie van de betreffende festiviteit.
Tevens ga ik polsen bij andere festiviteiten, want dit soort praktijken bij evenementen met kleine kinderen mag niet gebeuren!
Tevens zal ik de KvK inlichten over de gang van zaken van uw bedrijf.
Heel leuk dat C&Z Media denkt om de schooljuf methode op mij te kunnen toepassen. Helaas, werkt bij mij niet. Misschien bij uw medewerkers? C&Z Media kan de bevoegdheid van een schooljuf zijn beter toepassen om een oprechte en transparante verkoopmethode te ontwikkelen voor het bedrijf.
Het niet voldoen aan bij de verkoop door de verkoper ( uw medewerker ) zelf geuitte voorwaarden, is wettelijk gezien, voldoende reden om de tot stand gekomen overeenkomst eenzijdig ( mijnerzijde ) te ontbinden. Wat ik reeds enkele keren heb aangegeven, vanaf september 2010.
Ik acht mij nergens aan verbonden daar de tegenpartij ( C&Z Media ) strijdig handelt met mondelin gedane toezeggingen die van invloed zijn op het wel of niet aangaan van een overeenkomst.
C&Z Media en/of uw medewerker is in gebreke gebleken inzake een mondeline toezegging dat ik uitsluitend de verzendkosten á 9,95 euro hoefde te voldoen en een pakket zou ontvangen voor een 4-jarige. Daarbij is mij ook mondeling toegezegd dat ik éénmalig een pakket zou ontvangen. U spreekt u zelf hierin al tegen dat het om 4 pakketten gaat. Had ik dit geweten, had ik niet getekend.
Ga lekker een ander in de maling nemen!
Ronduit schandalig hoe C&Z Media te werk gaat en zelfs strafbaar in Nederland: "doelbewuste misleiding dienende tot verkoop"
Op diverse forums kom je tegen hoe uw bedrijf aan oplichting doe. Inmiddels heb ik de vele e-mails over deze gang van zaken uitgeprint. Indien u niet onmiddellijk de incasso terugroept en stopzet, zal ik met plezier de e-mails overhandigen aan de politie, zodat een strafrechtelijk onderzoek naar u en uw bedrijf gestart kan worden.
Mocht uw bedrijf toch zo koppig zijn om een pakket te gaan versturen, dan kan ik u melden dat deze pakketten worden afgeleverd op het politieburo, alwaar u uw pakket kan ophalen.
Ik heb hier nu genoeg tijd aan verspilt en ben er helemaal klaar mee en wens hierover geen verdere berichten, niet schriftelijk en niet per e-mail, te ontvangen. Hooguit een bevestiging met excuses voor de manier van handelen en behandelen en dat de zaak is afgedaan.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Hoogachtend,
mw. Roozendaal
----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: "Credifixx | Coen van der Harst" <
[email protected]>
Aan:
[email protected]
Verzonden: Woensdag 26 januari 2011 17:14:55
Onderwerp: 52372 SPOED!!
Geachte heer/mevrouw,
Na meerdere verzoeken hebben wij nog geen kopie van een aangifte of betaling ontvangen.
Dit is uw laatste mogelijkheid om tot betaling over te gaan van het verschuldigde bedrag.
U heeft tot 28-01-2011 tot 15:00 uur de tijd om tot betaling over te gaan.
Met vriendelijke groet,
C. van der Harst
Credifixx Incassoservices Utrecht
Postbus 40218
3504 AA Utrecht
Tel: 030- 751 97 63
Fax: 030- 751 97 56
www.credifixx.nl