Viavia schreef:Na advies bij een rechtswinkel (ik oriënteer me ook) overweeg ik een aangetekende brief te sturen en het bedrijf in gebreke te stellen. Ik kan ze de kans geven het binnen een redelijke termijn op te lossen en anders het betaalde bedrag terug te vorderen met daar bovenop de extra kosten, zoals de kosten van het vrij moeten nemen van de hele dag. Ze zouden er 'zo' zijn werd om 8 uur beloofd, maar dat werd 16.30uur... Zo kan het ook.
Het liefst laat ik het achter me, maar als ze vieze spelletjes gaan spelen, kan ik het ook.
als ik u was, zou ik op tros radar klagen, over het advies van die rechtswinkel
u hebt het bedrijf een opdracht gegeven, tot het ontstoppen van een riool.
dat hebben ze gedaan.
dat blijkt, want u hebt het riool 3 weken probleemloos kunnen gebruiken.
u hebt het bedrijf geen opdracht gegeven om naar de oorzaak van de verstopping te zoeken.
zouden ze dat wel hebben gedaan, had u hier op het forum geklaagd, dat ze een hoge rekening hebben ingediend, voor werkzaamheden waar u niet om hebt gevraagd.