Nog een opmerking voor de technisch beheerder:
Links in berichten openen nu in hetzelfde tabblad. Voor de update werd automatsch een nieuw tabblad geopend. Die oude situatie vond ik prettiger.
Nog een opmerking voor de technisch beheerder:
Links in berichten openen nu in hetzelfde tabblad. Voor de update werd automatsch een nieuw tabblad geopend. Die oude situatie vond ik prettiger.
De oude situatie zoals je het noemt ken ik eigenlijk niet. Ik doe het op iedere site waar een link staat zo: Rechtermuisknop -> 'Link openen in nieuw tabblad'. Dit omdat link berichten heel vaak in hetzelfde tabblad worden geopend, en dat vind ik zelden prettig. Het werkt ook met foto's (flickr.com bijvoorbeeld), met alles eigenlijk.
Zeer Privé , bedankt hè! Heel fijn.
Ik kan ( nog ) niet bij mijn eigen berichten nl...
(en ik was eerlijk gezegd vergeten dat ik ze idd eerder had gequote en wanneer )
en om dat hele feedbacktopic door te scrollen ? Misschien geen zin of wat lui vandaag?
RADAR
is dat niet meer van toepassing i.v.m de nieuwe opzet van het forum?
Beste Forumgebruikers,
De eerder in dit topic gecommuniceerde regels m.b.t. het verbannen en waarschuwen gelden nog steeds.
Verder: dank voor de meldingen over onjuiste tijd, het niet werken van de vind-ik-leuk-knop, de zoekfunctie, het notificatiepaneel en de privéberichten, de vriend/vijand-functie en meer. We zijn nog bezig met het onderhoud en geven de opmerkingen door! We horen het graag wanneer er nog andere zaken zijn die niet optimaal werken.
Op mijn telefoon heb ik geen rechtermuisknop
Op de pc open ik een link in een nieuw tabblad met Ctrl+linksklikken; dat gaat nog gemakkelijker.
Langer jouw vinger op de link houden, dan zou er een pop-up moeten komen waarin je kan aanklikken 'openen op nieuw tabblad'.
Verder zie ik via mijn telefoon niet meer het verschil tussen topic dat gelezen is en een topic dat niet gelezen is. Eerst zat daar een kleurverschil in en nu niet meer.
Nee, die heb ik niet, de eigen berichten link heb ik uit de browser geschiedenis gehaald en "markeer alle berichten als gelezen" gebruik(te) ik niet en staat daar dus niet tussen.
Die link is ook handig, gelijk ook toegevoegd aan de Favorieten.
Heb je toevallig ook nog de versie van "markeer alle berichten als gelezen"?
Die staat bij de subfora bovenaan.
Als link onhandig, omdat er een datum/tijd in de opdracht zit. Zou je hem als link gebruiken, dan werkt hij één keer en daarna niet meer.