LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2
Re: Feedback op het Forum - deel 2
Als iemand een reactie van mij quote zie ik daarna een (1) bovenaan naar de tekst Gebruikerspanel. Maar klikken op Gebruikerspanel levert niet een sprong naar de desbetreffende reactie op.
Irritant.
Irritant.
-
- Berichten: 32780
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Feedback op het Forum - deel 2
Klopt, dat zijn de notificaties, of zoiets. Dat kun je uitschakelen in het gebruikerspaneel.
kuklos
vindt dit leuk
Re: Feedback op het Forum - deel 2
Re: Feedback op het Forum - deel 2
you're welcome ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Feedback op het Forum - deel 2
Het topic "Inloggen met andermans account door fout Google" is op verzoek van TS verwijderd.
Je mag schijnbaar iets heel opzienbarends hier roepen, (valse) beschuldigingen uiten en tenslotte al je reacties verwijderen
Als er dan kritische vragen worden gesteld, waarop TS zegt dat hij er op terug zal komen, wordt het topic maar in zijn geheel verwijderd.
Een eerlijk antwoord van TS was wel zo fijn geweest.
Waarom gaan jullie akkoord met het verwijderen? Dit is toch een consumentenforum waar reacties verwacht mogen worden? Mogen we niet kritisch zijn als forummers?
Je mag schijnbaar iets heel opzienbarends hier roepen, (valse) beschuldigingen uiten en tenslotte al je reacties verwijderen
Als er dan kritische vragen worden gesteld, waarop TS zegt dat hij er op terug zal komen, wordt het topic maar in zijn geheel verwijderd.
Een eerlijk antwoord van TS was wel zo fijn geweest.
Waarom gaan jullie akkoord met het verwijderen? Dit is toch een consumentenforum waar reacties verwacht mogen worden? Mogen we niet kritisch zijn als forummers?
Re: Feedback op het Forum - deel 2
Ik denk dat dat niet de reden is dat het topic verdwijnt, soms vliegen de hatelijkheden om iemands oren. Er zijn mensen die daar niet tegen opgewassen zijn . Vind het zelf ook onnodig maar dat schijnt mode te zijn. Zoveel mogelijk antwoorden , al staat er al 10 x hetzelfde.
Re: Feedback op het Forum - deel 2
reggie2 schreef: ↑14 okt 2018 14:49
Ik denk dat dat niet de reden is dat het topic verdwijnt, soms vliegen de hatelijkheden om iemands oren. Er zijn mensen die daar niet tegen opgewassen zijn . Vind het zelf ook onnodig maar dat schijnt mode te zijn. Zoveel mogelijk antwoorden , al staat er al 10 x hetzelfde.
Ik heb niks hatelijks gelezen in dat topic, maar het was zo'n bijzonder onderwerp dat daarop diverse vragen werden gesteld. Soms zijn er wat vragen nodig om antwoord te kunnen geven, omdat vaak blijkt dat de vork heel anders in de steel zit. TS zou nog op die vragen terug komen en ineens is het topic op zijn verzoek verwijderd.
Ik begrijp niet waarom de redactie in dit geval daaraan toegeeft.
Re: Feedback op het Forum - deel 2
Misschien is daar een hele goede reden voor. Tenslotte ben je hier te gast en maken de moderators nog steeds uit wat wel of niet blijft staan.
Re: Feedback op het Forum - deel 2
En het gebrek aan reactie van Radar in zowel PB als op het forum is oorverdovend. Ben er nu wel weer klaar mee.
Beloftes genoeg, maar na jaren zelfs nog geen actie. Men is nog te laks om te reageren. Het woord van Radar is dus waardeloos. Wat een verrassing....
Beloftes genoeg, maar na jaren zelfs nog geen actie. Men is nog te laks om te reageren. Het woord van Radar is dus waardeloos. Wat een verrassing....
-
- Berichten: 2037
- Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45
Re: Feedback op het Forum - deel 2
ClaimConcept schreef: ↑11 okt 2018 13:37En wat te denken van achteloze passanten? Ik heb zelf de berichtweergave onderaan veranderd in 'Aflopend', maar standaard staat dit op 'Oplopend' met op pagina 1 het oudste bericht en pas op de laatste pagina het jongste bericht. Dit geeft niet alleen problemen bij ingelogde geregistreerde deelnemers, maar vooral bij publicatie van het jongste bericht via de knoppen voor social media Facebook en Twitter. Nietsvermoedende bezoekers komen nu op het oudste in plaats van het beoogde jongste bericht. Een actueel voorbeeld:
spaarbeleg-sprintplan-f48/aegon-sprintp ... 56123.html
Ander voorbeeld, uit dit Feedback-topic. Het jongste bericht van @Julie4444:
![Afbeelding](http://www.claimconcept.nl/images/Fortis11.jpg)
De achteloze bezoeker via Facebook of Twitter komt echter standaard op het 1e bericht terecht (@julie4444 pas op pagina 65)
![Afbeelding](http://www.claimconcept.nl/images/Fortis10.jpg)
-
- Berichten: 32780
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Feedback op het Forum - deel 2
Het lijkt me juist een goede zaak als een 'achteloze bezoeker' op het eerste bericht, dus de OP uitkomt. Dan krijgt hij in ieder geval de vraagstelling mee. Om de discussie te begrijpen is dit essentieel.
Re: Feedback op het Forum - deel 2
Eens. Een "passant" moet wat mij betreft gewoon op het eerste bericht uitkomen. Iemand die vaker langskomt, kan zijn instellingen desgewenst aanpassen.
-
- Berichten: 2037
- Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45
Re: Feedback op het Forum - deel 2
De knoppen voor publicatie staan altijd onder je eigen kersverse bericht:
![Afbeelding](http://www.claimconcept.nl/images/Fortis7.jpg)
Als je daar gebruik van wilt maken, wil je toch je nieuwste bericht onder de aandacht van anderen brengen? En eerst 65 pagina's + de vorige 53 pagina's - met elk ca. 20 berichten - doorworstelen? In discussies die vaak alle kanten uitwaaieren? Schieten we dan het doel (consumentenvoorlichting) niet vaak voorbij?
![Afbeelding](http://www.claimconcept.nl/images/Fortis7.jpg)
Als je daar gebruik van wilt maken, wil je toch je nieuwste bericht onder de aandacht van anderen brengen? En eerst 65 pagina's + de vorige 53 pagina's - met elk ca. 20 berichten - doorworstelen? In discussies die vaak alle kanten uitwaaieren? Schieten we dan het doel (consumentenvoorlichting) niet vaak voorbij?
-
- Berichten: 2037
- Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45
Re: Feedback op het Forum - deel 2
Ander punt, bij het aanklikken van een externe link werd voorheen een nieuw tabblad in je browser geopend. Nu niet meer, nu wordt je direct naar de (externe) webpagina geleid en verlaat je het topic zelf: Hof Amsterdam blijft tegenstribbelen tegen Hoge Raad
Re: Feedback op het Forum - deel 2
Of door lang aan te raken op mobiel of tablet. Ja, maar...
Toch lijkt me de inrichting niet optimaal. Als ik de externe link in hetzelfde tabblad open en de terugknop gebruik om de externe pagina te verlaten, kom ik niet terug bij het bericht met de link, maar bij het eerste bericht op pagina 1.
Toch lijkt me de inrichting niet optimaal. Als ik de externe link in hetzelfde tabblad open en de terugknop gebruik om de externe pagina te verlaten, kom ik niet terug bij het bericht met de link, maar bij het eerste bericht op pagina 1.
Re: Feedback op het Forum - deel 2
Ja, inderdaad, anders had ik het niet geschreven
. Mijn punt is dat deze nieuwe instellingen dus niet optimaal zijn en meer handelingen vergen. Ofwel meer handelingen om in een nieuw tabblad te openen, ofwel meer handelingen om het verwijzende bericht weer op te zoeken. De oude instellingen waren efficiënter.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Feedback op het Forum - deel 2
Geen nood ZP. Als iemand mij vraagt "mag ik u iets vragen" zeg ik ook wel eens "dat heeft u al gedaan". Verwarring alom!
-
- Berichten: 2037
- Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45
Re: Feedback op het Forum - deel 2
ZeerPrivé schreef: ↑16 okt 2018 11:30ClaimConcept schreef: ↑16 okt 2018 11:26Ander punt, bij het aanklikken van een externe link werd voorheen een nieuw tabblad in je browser geopend. Nu niet meer, nu wordt je direct naar de (externe) webpagina geleid en verlaat je het topic zelf: Hof Amsterdam blijft tegenstribbelen tegen Hoge Raad
Dat 'probleem' kun je zelf oplossen door de rechtermuisknop te gebruiken.
Erthanax schreef: ↑16 okt 2018 11:52Of door lang aan te raken op mobiel of tablet. Ja, maar...
Toch lijkt me de inrichting niet optimaal. Als ik de externe link in hetzelfde tabblad open en de terugknop gebruik om de externe pagina te verlaten, kom ik niet terug bij het bericht met de link, maar bij het eerste bericht op pagina 1.
De oude instellingen waren vele malen gebruiksvriendelijker. De doorgewinterde deelnemer redt zich vaak nog wel, de doelgroep die informatie zoekt over een consumentenprobleem niet. Vergis ik mij, of is er de laatste tijd veel minder (actief/passief/interactief) verkeer op het forum? Radar?
Re: Feedback op het Forum - deel 2
In de afgelopen weken hebben we enkele forum-updates uitgerold. Hierdoor is het een en ander veranderd in hoe dingen eruit ziet en hoe ze werken. Ook deden zich hierdoor een aantal bugs voor (zoals niet-verschijnende pb-icoontjes), of vielen eerder gedane 'custom' aanpassingen aan ons forum weg. Inmiddels zou (bijna) alles weer naar behoren moeten werken.