Binnen een jaar deze opgezegd, omdat ik deze het volgende jaar (2019) niet meer wilde ontvangen. Ik dacht dat ik een abonnement had afgesloten voor een jaar, omdat ik niets tijdens het afsluiten op de website heb kunnen vinden dat er op wees, dat dit anders was.
Het blijkt echter dat zij de looptijd hebben verstopt in de kleine lettertjes van de algemene voorwaarden en niet duidelijk op de website hebben vermeld. De looptijd blijkt volgens ACSI Publishing BV twee jaar te zijn, zodat ik nu een Campingcard voor het volgende jaar af moet nemen, terwijl ik dat ding niet meer gebruik.
Bij ACSI Publishing BV aangegeven, dat het mij tijdens het afsluiten niet duidelijk was dat het om een 2 jarig abonnement ging, maar daar hadden zij geen boodschap aan.
Nou ik wel, want ik vind het op zijn minst niet netjes, dat een bedrijf zich in deze tijd nog zo op de markt manifesteert. Bij de meeste bedrijven sluit je standaard een 1 jarig abonnement af of zoals bij een mobielabonnement wordt het duidelijk kenbaar gemaakt dat het om een 1 of een 2 jarig abonnement gaat.
ACSI Publishing BV geeft er echter de voorkeur aan om dit in de algemene voorwaarden te verstoppen.
Let dus op! Dit is nog een organisatie die met kleine lettertjes werkt.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)