LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Retourrecht internetshop
Lowieze
en moederslink
vinden dit leuk
-
Re: Retourrecht internetshop
We dwalen af....het gaat hier over een internet schop en die kun je niet passen
-
Klopt, maar dan is het gewassen. Het lijkt me niet dat de TS het dekbed naar de stomerij heeft gebracht alvorens het te retourneren.moederslink schreef: ↑17 jan 2019 12:00Wat dat betreft kun je overal wel ' vies' van zijn....
wat te denken van slapen bij een ander , in hotels, in B&B.s etc ?
Allemaal onder en op ' gebruikt' beddengoed
-
Lijkt mij ook niet ____ bah eigenlijk !
-
Bij BeterBed kun je er dus niet op voorhand van uit gaan dat het nieuw en ongebruikt is. Het zou zomaar het geretourneerde dekbed van de TS kunnen zijn.
-
Dus bahwitte angora schreef: ↑17 jan 2019 12:28Bij BeterBed kun je er dus niet op voorhand van uit gaan dat het nieuw en ongebruikt is. Het zou zomaar het geretourneerde dekbed van de TS kunnen zijn.
witte angora
vindt dit leuk
witte angora schreef: ↑17 jan 2019 12:28Bij BeterBed kun je er dus niet op voorhand van uit gaan dat het nieuw en ongebruikt is. Het zou zomaar het geretourneerde dekbed van de TS kunnen zijn.
Het kan zelfs al meerdere keren geretourneerd zijn. Nee, dank je, BB.
moederslink
vindt dit leuk
Grappig dat mensen panisch worden bij het idee dat iemand die spullen misschien gepast heeft, maar dat het blijkbaar geen probleem is als tientallen, misschien wel honderden of duizenden, mensen met hun vingers aan nieuwe kleren zitten. je zou eens moeten weten wat daar allemaal aan zit...
Ach, in de praktijk zal het niet uitmaken of iemand een keer een nachtje onder zo'n dekbed heeft geslapen (mits voorzien van versgewassen overtrek), maar toch vind ik het geen fris idee. En nee, in een hotel heb ik er geen problemen mee. Het zal wel te maken hebben met verwachtingen.
Precies dat dus. Het argument "het product kan om wille van de hygiëne niet worden teruggezonden" is er een die vaak aangedragen wordt vanuit de emotione onderbuigevoelens. Als je het kan schoonmaken, dan valt het niet onder deze categorie. Hygiëne zijn alle handelingen die de gezondheid bevordert door een barrere op te werpen tegen ziekteverwekkers. Je red het niet met "ik vind het een vies idee", maar je zal moeten uitleggen waarom het voor de hygiëne noodzakelijk is dat het product niet wordt teruggenomen. Die noodzaak bestaat bij beddengoed niet, want je kan het wassen.
Er is nog wel een verschil tussen het wassen van een dekbedhoes, of een dekbed.
Dat verschil zit hem in de tijd dat het kost om het product te drogen.
Niet elke wasmachine kan een dekbed aan.
Dat maakt niet dat een dekbed omwille van de hygiëne niet teruggenomen zou kunnen worden.
Ja, ja, gebruikte lakens worden ook niet teruggenomen hoor. Hoewel die makkelijk gewassen kunnen worden.
-
Mijn dekbed kan niet eens gewassen worden,, dat moet naar de stomerij.
Dat zullen ze wel moeten.
Indien daar grond voor is, mogen ze wel een waardevermindering in mindering brengen op de terug te betalen bedragen, maar niet terugnemen is geen optie.
En wat voor grond zou daarvoor kunnen zijn? Ze vloeken met het behang, of de bedkleedjes?
-