SInds september 2018 had ik abonament via tele2 op internet en digitale tv beiden haperden regelmatig.
internet viel regelmatig heel kort uit. genoeg om ccomp weer opnieuw op te starten; dit had ik eerst niet door omdat ik pc vaak aan liet staan, maar na koffie inschenken of toilet; was het weer zover! heb oude pc, dus hier zou het ook aan kunnen liggen. TV was daarentegen wel erg irritant: meerder keren per week beeld op zwart en later ondertiteling en/of geluid NIET SYNCHROON met BEELD!! Erg vaak klantenservice gebeld, met het nodige wachten door keuzemenu enz. Dan mag je zelf met de telefoonlijn nog OPEN allerlei dingen doen zoals modem en/ofontvanger opnieuw resetten en opstarten: eerste keer accepteer je het maar, want je wilt apparatuur gewoon gebruiken en zsm van die klachten af zijn. Maar na ergens tussen de 10 en 20 keer gebeld te hebben, wordt je hier wel erg moedeloos van. Temeer daar je iedere keer (denk ik) een student aan de lijn hebt, die alleen maar opleest wat er op zijn scherm staat:
-huis opgezegd
-water en energie opgezegd
-TELE 2 OPGEZEGD:
1. meerdere keren telefonisch, slechts 2x bevestiging gehad
2.tele2 apparaten opgestuurd naar antwoordnummer wat ik (telefonisch) doorkreeg
3. vervolgens krijg ik MAIL DAT ABONAMENT PER 01-01-2030 STOPGEZET WORDT.
4. Natuurlijk nog steeds de nodige aanmaningen tot betalen maandelijks bedrag met DREIGINGEN van incassokosten.
5, Ik kan nergens op reageren, want mails komen van "no-reply"of van klantenservice welke niet beantwoord kan worden
MEEST VERVELEND IS DAT ER GEEN SCHRIFTELIJKE CORRESPONDENTIE MOGELIJK IS EN TELEFONISCHE AFSPRAKEN NIET BEVESTIGD WORDEN; DUS JE KUNT WEINIG BEWIJZEN OOK NIET DAT DIE STUDENTEN ERG WEINIG NOTEREN, WANT VEEL IS NIET TERUG TE VINDEN ALS JE WEER EENS BELT EN EEN ANDERE SPREEKT.
Tegenover staat dat, wat ze zelf gedaan hebben, zoals monteur en op afstand technisch iets WEL genoteerd hebben. Ook IRRITANT is dat je wel iedere keer personalia moet geven, zoals volledige naam , geboortedatum enz. TERWIJL DE TELEFONIST GEEN NAAM WIL GEVEN, ALLEEN VOORNAAM!!
vr.gr. JH van Olst