Over een jaar of 18 wanneer die baby zich registreert.

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Het is listeria- of salmonellabacterie, deze komen voor in American Filet. Maar beide kunnen ook opgelopen zijn via andere wegen. Maar het wordt al heel erg ongeloofwaardig als je een advocaat gaat inschakelen omdat je eigen risico is aangesproken, deze is maximaal € 385 en een beetje advocaat kost toch al snel meer dan dat bedrag. Heb je een hoger eigen risico dan is dat natuurlijk voor je eigen risico.mahadma schreef: ↑07 jul 2019 23:50Zou het de salmonella bacterie kunnen zijn? De infectie zou Salmonelose heten dan. De eerste verschijnselen worden herkenbaar na 24 tot 48 uur dus ....... Salmonella komt niet alleen voor in vlees, maar zoek maar eens op google. Je zou het zelfs van kraanwater kunnen krijgen. ALS en ik zeg ALS het dat is, dan pleit de naam van de bacterie de broodjesverkoper meteen vrij.
Jawel, maar er moet, moet, moet een schuldige worden gevonden, en dat is die broodjesverkoper. Een veroordeling op internet, via het o zo machtige forum van TrosRadar is nog maar het begin. Dat de naam van de bacterie niet gegeven wordt, en er dus geen enkele vorm van ondersteuning is voor het betoog van de TS doet niet te zake. Als die zaak maar kapot gaat.
Ik denk dat de meeste mensen zich druk maken om het feit dat hier een naam door het slijk wordt gehaald. Er wordt hier een ondernemer beschuldigd die, aldus ts, sinds 3 weken zijn zaak runt en nu hier door ts neergezet wordt als iemand die zijn klanten vergiftigd, afspraken niet nakomt en zich niet inzet voor het genoegen van zijn klanten. Ik denk dat daarom de meesten hier vragen om het probleem wat concreter te maken door bijvoorbeeld het noemen van de namen van de bacterien of de telling op het lab. Het verhaal van ts is op geen enkel vlak consistent en dat is waar velen hier over vallen. Prima dat je een zaak beschuldigd, maar kom dan ook met valide argumenten en onderbouw je verhaal. TS onderbouwt helemaal niets, maar gooit het op dat anderen hebben gezegd dat het zo is. Terwijl een medicus zich over het algemeen niet uitlaat over de oorzaak van een voedselvergiftiging, een medicus zal alleen kunnen concluderen dat er een bacterie aanwezig is en dat het een bacterie is die mogelijk verband houdt met wat er geconsumeerd is. De overige zaken die ts er bij haalt, maken het verhaal alleen maar ongeloofwaardiger.
Dat was ik dus. Eerst wat uitgeslapen, daarna brachten vermakelijke reacties op het forum mij in een prima humeur.