Je legt me nu woorden in de mond. Bijzonder. Misschien even goed lezen...criticus2 schreef: ↑03 sep 2019 19:04aparte reactie, waar je elders ageert tegen aannames. je eigen aanname is dat haar verhaal alleen omdat het subjectief is niet de waarheid is. Dat stukje staat vol van aannames, nog onjuiste ook.en zaken die eigenlijk allemaal al verteld zijn... om ze allemaal eruit te halen is wat veel werk. maar ik snap nu helemaal waarom vaak TS -ers afhaken hier...Moneyman schreef: ↑03 sep 2019 18:22Dat is niet belachelijk, dat is logisch. Uiteraard vertelt je kennis een subjectief verhaal; namelijk zijncriticus2 schreef: ↑03 sep 2019 18:19[/u] nogmaals...: wat dus weldegelijk gedaan is...
eigenlijk ga je er dus vanuit dat ik door mijn kennis niet eerlijk ben voorgelicht? belachelijke gedachte....schaam u.
en ga eens lezen: bij herhaling is in dit topic al gesteld dat er vooraf om gevraagd is, en dat de afspraak was dat de monteur zou inventariseren. niet gaan repareren.
/haar lezing. Dat heeft niets met (on)eerlijkheid te maken.
Ik schrijf juist heel duidelijk dat subjectiviteit niets met oneerlijkheid te maken heeft. Maar het is nogal logisch dat je kennis zijn kant verteld - dat kan immers niet anders. Er zit geen enkele aanname in mijn bijdrage.
Je reactie dat je nu snapt waarom TSen afhaken is wel heel kinderachtig, nadat je net alle informatie waar je naar vroeg voorgekauwd hebt gekregen. Jammer en onnodig.