NeoDutchio schreef: ↑15 dec 2019 21:26Maar is dat ook zo bij de verkoper overgekomen? Want:
U hebt aangegeven dat deur andersom moet. En dat omzetten, dat kan. Maar wederom lees ik niet dat u direct die opdracht gegeven hebt.
[/quote
Ik heb al verschillende keren aangegeven dat ik hiervoor opdracht heb gegeven
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Natuurlijk is het een pricipekwestie geworden.Lady1234 schreef: ↑15 dec 2019 21:27Ok, maar als de verkoopster toen gezegd had dat het € 25 zou kosten, had u dat geen probleem gevonden maar nu wel. Dus is het een principe kwestie geworden.
Dan maar afwachten wat het hoofdkantoor zeg en als dat negatief is naar de geschillencommissie of de rechter.
Wat schiet u er mee op om hier uw gelijk of ongelijk te krijgen?
Temeer doordat MM je aan de telefoon afpoeierd en via een pb krijg je geen enkele reactie.
Dit hoef ik bij mijn klanten niet te flikken.
Echter MM maakt een klant meer of minder kennelijk niks uit
-
- Berichten: 12784
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
GST1971 schreef: ↑15 dec 2019 21:29Tussen iets zeggen en iets over laten komen zit een groot verschil.NeoDutchio schreef: ↑15 dec 2019 21:26Maar is dat ook zo bij de verkoper overgekomen? Want:
U hebt aangegeven dat deur andersom moet. En dat omzetten, dat kan. Maar wederom lees ik niet dat u direct die opdracht gegeven hebt.
[/quote
Ik heb al verschillende keren aangegeven dat ik hiervoor opdracht heb gegeven
U bent zo overtuigd van uw gelijk dat de antwoorden op de gegeven vragen niet duidelijk terug komen. U blijft in herhaling vallen met het ene zinnetje uit de wet. Als u zo overtuigd bent heeft het verder reageren geen zin meer en blijft de tip van Lady1234 over:
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
NeoDutchio schreef: ↑15 dec 2019 21:363 man heeft deze opdracht duidelijk begrepen, alleen de verkoopster kennelijk niet ?GST1971 schreef: ↑15 dec 2019 21:29Tussen iets zeggen en iets over laten komen zit een groot verschil.NeoDutchio schreef: ↑15 dec 2019 21:26
Maar is dat ook zo bij de verkoper overgekomen? Want:
U hebt aangegeven dat deur andersom moet. En dat omzetten, dat kan. Maar wederom lees ik niet dat u direct die opdracht gegeven hebt.
[/quote
Ik heb al verschillende keren aangegeven dat ik hiervoor opdracht heb gegeven
U bent zo overtuigd van uw gelijk dat de antwoorden op de gegeven vragen niet duidelijk terug komen. U blijft in herhaling vallen met het ene zinnetje uit de wet. Als u zo overtuigd bent heeft het verder reageren geen zin meer en blijft de tip van Lady1234 over:
-
- Berichten: 12784
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
GST1971 schreef: ↑15 dec 2019 21:39Als u het forum hier een beetje volgt zal u merken dat er regelmatig verhitte discussies ontstaan. Een gedeelte hiervan ontstaat doordat er onduidelijk is. De ene zegt a, maar de ander verstaat b. Iets kan anders opgevat worden en dat lijdt tot verwarring. Dat gebeurt niet alleen hier op het forum, maar overal in het dagelijkse leven.NeoDutchio schreef: ↑15 dec 2019 21:363 man heeft deze opdracht duidelijk begrepen, alleen de verkoopster kennelijk niet ?GST1971 schreef: ↑15 dec 2019 21:29
Tussen iets zeggen en iets over laten komen zit een groot verschil.
U bent zo overtuigd van uw gelijk dat de antwoorden op de gegeven vragen niet duidelijk terug komen. U blijft in herhaling vallen met het ene zinnetje uit de wet. Als u zo overtuigd bent heeft het verder reageren geen zin meer en blijft de tip van Lady1234 over:
Zelfs ik maar wel eens een fout dat ik denk dat een klant iets wil bestellen en ik dit opstuur. Of dat hij en specifiek product wil hebben, een omschrijving geeft dat bij mij anders overkomt waardoor een verkeerd product opgestuurd wordt. Dat gebeurd.
Nogmaals: niemand van ons is bij het verkoopgesprek aanwezig geweest en niemand kan dus ook de vinger op de zere plek leggen. Ergens is het misgegaan. Maar enkel met uw kant van het verhaal kan daar geen ja of nee op gegeven worden.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Idd; TS heeft gewoon een 'verkeerde' koelkast afgenomen; dat aanpassen aan de wens van de klant is niet bijkomend maar extra; lees moet ook extra betaald; tenzij expliciet kosteloos overeengekomen.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Off-topic: misschien allemaal even letten op correct quoten, dit topic is een zootje nu.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Voor mij is duidelijk geworden dat er formeel twee overeenkomsten zijn. De koopovereenkomst en daarna de montageovereenkomst. Echter, het was de verkoper ten tijde van de koop wel voldoende duidelijk dat de koper dit ook daadwerkelijk door hen wilde laten uitvoeren. De verkoper werd niet verrast door de tweede overeenkomst. Ik ben daarom van mening dat er toch sprake is van misleiding.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Eens. Voor wat het nog waard isalfatrion schreef: ↑15 dec 2019 22:09Voor mij is duidelijk geworden dat er formeel twee overeenkomsten zijn. De koopovereenkomst en daarna de montageovereenkomst. Echter, het was de verkoper ten tijde van de koop wel voldoende duidelijk dat de koper dit ook daadwerkelijk door hen wilde laten uitvoeren. De verkoper werd niet verrast door de tweede overeenkomst. Ik ben daarom van mening dat er toch sprake is van misleiding.
Das niet moeilijk. In gebreke stellen en indien nodig dagvaarden.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Misleiding?? kom zelf wel vaker in de MM in Breda; ga daar echt niet eentje met een MM-jasje aan iets mondelings houden; je weet daar immers niet altijd wie je vóór je hebt; TS had gewoon schriftelijk behoren te verlangen; daar had die E 25 dan meteen ook op gestaan.alfatrion schreef: ↑15 dec 2019 22:09Voor mij is duidelijk geworden dat er formeel twee overeenkomsten zijn. De koopovereenkomst en daarna de montageovereenkomst. Echter, het was de verkoper ten tijde van de koop wel voldoende duidelijk dat de koper dit ook daadwerkelijk door hen wilde laten uitvoeren. De verkoper werd niet verrast door de tweede overeenkomst. Ik ben daarom van mening dat er toch sprake is van misleiding.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
De stelling dat je behoort te vragen om een schriftelijke overeenkomst is nog steeds onjuist. En TS was niet in haar eentje maar heeft getuigen meegenomen. Het standaard stiekem opnemen van dit gesprekken verdient overigens mijn voorkeur.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Drie getuigen. Right. Familieleden die niet bij het afrekenen waren.
TS vertelt natuurlijk niet alles, alleen dat wat in zijn voordeel is.
Adviseren te dagvaarden is welhaast de standaard geworden hier.
TS vertelt natuurlijk niet alles, alleen dat wat in zijn voordeel is.
Adviseren te dagvaarden is welhaast de standaard geworden hier.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
En hoe kom jij er bij dat die 2 familieleden niet bij het afrekenen waren? Alweer een aanname.
Natuurlijk waren die er bij ! Dit doe je namelijk bij MM gewoon aan de kassa
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Pfffff.....
Nogmaals, er is door de verkoopster niks gezegd en ook niet bij de kassa.
Lezen !!