Idd; TS heeft gewoon een 'verkeerde' koelkast afgenomen; dat aanpassen aan de wens van de klant is niet bijkomend maar extra; lees moet ook extra betaald; tenzij expliciet kosteloos overeengekomen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Off-topic: misschien allemaal even letten op correct quoten, dit topic is een zootje nu.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Voor mij is duidelijk geworden dat er formeel twee overeenkomsten zijn. De koopovereenkomst en daarna de montageovereenkomst. Echter, het was de verkoper ten tijde van de koop wel voldoende duidelijk dat de koper dit ook daadwerkelijk door hen wilde laten uitvoeren. De verkoper werd niet verrast door de tweede overeenkomst. Ik ben daarom van mening dat er toch sprake is van misleiding.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Eens. Voor wat het nog waard isalfatrion schreef: ↑15 dec 2019 22:09Voor mij is duidelijk geworden dat er formeel twee overeenkomsten zijn. De koopovereenkomst en daarna de montageovereenkomst. Echter, het was de verkoper ten tijde van de koop wel voldoende duidelijk dat de koper dit ook daadwerkelijk door hen wilde laten uitvoeren. De verkoper werd niet verrast door de tweede overeenkomst. Ik ben daarom van mening dat er toch sprake is van misleiding.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Das niet moeilijk. In gebreke stellen en indien nodig dagvaarden.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Misleiding?? kom zelf wel vaker in de MM in Breda; ga daar echt niet eentje met een MM-jasje aan iets mondelings houden; je weet daar immers niet altijd wie je vóór je hebt; TS had gewoon schriftelijk behoren te verlangen; daar had die E 25 dan meteen ook op gestaan.alfatrion schreef: ↑15 dec 2019 22:09Voor mij is duidelijk geworden dat er formeel twee overeenkomsten zijn. De koopovereenkomst en daarna de montageovereenkomst. Echter, het was de verkoper ten tijde van de koop wel voldoende duidelijk dat de koper dit ook daadwerkelijk door hen wilde laten uitvoeren. De verkoper werd niet verrast door de tweede overeenkomst. Ik ben daarom van mening dat er toch sprake is van misleiding.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
De stelling dat je behoort te vragen om een schriftelijke overeenkomst is nog steeds onjuist. En TS was niet in haar eentje maar heeft getuigen meegenomen. Het standaard stiekem opnemen van dit gesprekken verdient overigens mijn voorkeur.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Drie getuigen. Right. Familieleden die niet bij het afrekenen waren.
TS vertelt natuurlijk niet alles, alleen dat wat in zijn voordeel is.
Adviseren te dagvaarden is welhaast de standaard geworden hier.
TS vertelt natuurlijk niet alles, alleen dat wat in zijn voordeel is.
Adviseren te dagvaarden is welhaast de standaard geworden hier.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
En hoe kom jij er bij dat die 2 familieleden niet bij het afrekenen waren? Alweer een aanname.
Natuurlijk waren die er bij ! Dit doe je namelijk bij MM gewoon aan de kassa
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Pfffff.....
Nogmaals, er is door de verkoopster niks gezegd en ook niet bij de kassa.
Lezen !!
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Je hebt niet bij de kassa een onvolledig verhaal afgerekend??
-
- Berichten: 12900
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
De caissière gaat daar ook niet over. Je loopt door 3 stappen heen:
1: verkoopgesprek bij het product;
2: naar de computer voor de bestelling te maken en alle afspraken te bevestigen;
3: je loopt naar de kassa om alles af te rekenen.
Komkommertijd
en Erthanax
vinden dit leuk
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Precies, en in dit gesprek hebben wij aangegeven de deuren andersom te willen, dit was duidelijk en de monteurs konden dit zo doen. In geen enkele stap is er door MM gesproken over extra kosten hiervoor.
Dit bleek pas toen we na levering MM belden om de monteur in te plannen
Dit bleek pas toen we na levering MM belden om de monteur in te plannen
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
De verkoper had dit op de geprinte brief moeten toevoegen!
Foutje maar U had moeten lezen Omzetten scharnieren!.
De kassa doet alleen maar de betaling en onderweg even nalezen...... tussen verkoper en kassa verdween wel eens een brief... omdat ze online hetzelfde artikel goedkoper kregen, ook bij de Media Markt met hun gratis Wifi geboekt!
Foutje maar U had moeten lezen Omzetten scharnieren!.
De kassa doet alleen maar de betaling en onderweg even nalezen...... tussen verkoper en kassa verdween wel eens een brief... omdat ze online hetzelfde artikel goedkoper kregen, ook bij de Media Markt met hun gratis Wifi geboekt!
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Het is al diverse keren eerder gevraagd, maar een duidelijk antwoord blijft uit: Staat het wisselen van de draairichting expliciet vermeld op de bestelbon?
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Een monteur laten komen voor dit klusje is uiteraard niet gratis , u heeft ook niet gevraagd of daar kosten aan verbonden zijn terwijl de beste man hier apart voor moest komen.GST1971 schreef: ↑16 dec 2019 08:33Precies, en in dit gesprek hebben wij aangegeven de deuren andersom te willen, dit was duidelijk en de monteurs konden dit zo doen. In geen enkele stap is er door MM gesproken over extra kosten hiervoor.
Dit bleek pas toen we na levering MM belden om de monteur in te plannen
Ik heb u niet één keer horen zeggen :" ja stom, daar had ik natuurlijk ook zelf naar kunnen vragen en dat bedenken " , omdat geen enkele dienst gratis is, behalve bij de plaatselijke witboer.
Uw énige punt is kennelijk dat MM dit niet bij dát telefoontje heeft gemeld , maar u heeft er ook niet naar gevraagd.
Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda
Neen, dit staat niet vermeld. Aangezien we hiervoor na levering nogmaals met MM moesten bellen om de monteur te laten komen.
De deur is nog niet omgezet, dit omdat MM zaterdag pas reageerde en e.e.a zou opnemen met de betreffende vestigingsmanager