Kees2850 schreef: ↑27 jan 2020 14:45
@cro en @moneyman jullie hebben ook het proces niet doorlopen en beweren desalniettemin het wel te weten allemaal.
Voor de zoveelste keer leg je anderen woorden in de mond die ze niet gesproken hebben. Kap daar eens mee.
Wat ik voor heb op jullie is dat ik jaren geleden (2015) een vriend heb geholpen die had geleend bij Ferratum en met hulp van AFM hebben we toen al de garantkosten ter sprake gebracht (zie ca. 100 bladzijden terug) en blijkbaar was dat afdoende want hij heeft daarna nooit meer wat gehoord.
Ja, dan loop je echt mij-len-ver op ons voor
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Wat je daarentegen
niet op ons voor hebt, is dat je continu aantoonbaar onjuist informatie post en daar vervolgens, nadat je erop gewezen bent, in blijft volharden. Dan weet ik wel genoeg.
Maar op mijn laatste vragen geven ook jullie geen duidelijk antwoord.
Welke vraag is er volgens jou nog niet beantwoord dan? Ik zie overigens wél een heleboel antwoorden aan jou waar jij geen antwoord (meer) op geeft...
Behalve op de persoon gerichte stekelige opmerkingen.
![😒](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f612.svg)
Alles wat ik schrijf (en idem voor Cro) is zéker niet op de persoon gericht, maar direct gebaseerd op wat hier voor iedereen in het topic zichtbaar geschreven wordt. Je wordt niet tegengesproken op wie je bent, maar op wat je schrijft.