reggie2 schreef: ↑16 mar 2020 18:36
Obelix1 schreef: ↑16 mar 2020 18:28
Ik dacht 15 jaar geleden, die oplossing komt nooit...ik pak mijn biezen. Lusten of lasten het maakte mij geen ruk uit. Blijkt het toch niet zo verkeerd te zijn, maar dat is dan weer mijn geluk.
Blijf het toch verschrikkelijk vinden, een pandemie. Sorry.
Ik ga er vanuit dat waar jij woont ook nog wel die corona gaat krijgen, of misschien al aanwezig is??
Blijft ***** op deze manier voor de daklozen.
Het lijkt wel alsof je het mij gunt, maar dat zal zeker niet waar zijn. We doen in ieder geval niet ons best om het te krijgen, we geven elkaar al voetjes i.p.v. handdruk. Zelfs toeristen worden hier met de nek aangekeken en die krijgen zelfs geen voetje maar gewoon...hallo.
Metertje afstand of nog meer en lekker laten gaan, ik zie het gebeuren.
Als alles weer achter de rug is trekt alles vanzelf bij, maar bij ons zit de schrik er ook in maar we denken gewoon, laat die virus de fu..k krijgen.
En de daklozen, ja die hebben we hier ook en die slapen gewoon op straat. In een portiek, onder een roeiboot, onder een palmboom...noem het maar op. In de oceaan douchen, struinen naar een makreel en rijst en ze leven door tot hun 90 of honderd jarige dood. Onverwoestbaar!
In Nederland is dat jammer genoeg een heel ander verhaal, wiet, coke, alcohol en alles wat verkeerd is met die gasten doen ze. Heb vaak met ze gesproken maar het helpt natuurlijk voor niks, nakkes , nada. Mijn auto ruitjes bleven wel heel, ze vonden me sympathiek.
Als dat door de pandemie opruimt zou ik nog kunnen zeggen, tja ...vervelend.