Bob Schurkjens schreef: ↑21 mar 2020 22:21De treinen die ik gisteren voorbij zag razen waren leeg. Heel erg leeg. Geen hond neemt nog de trein tenzij er een noodzaak is.
Dat zijn dan verstandige honden...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Bob Schurkjens schreef: ↑21 mar 2020 22:21De treinen die ik gisteren voorbij zag razen waren leeg. Heel erg leeg. Geen hond neemt nog de trein tenzij er een noodzaak is.
Ja, misschien lees ik het wel verkeerd. Zal er nog eens over nadenken.witte angora schreef: ↑21 mar 2020 22:00Volgens mij lees jij het helemaal verkeerd, tttlocke. Echt helemaal verkeerd. Mensen hebben nu al de mogelijkheid om hun abonnement op te schorten. Ik ook. [...]
Dan zag u hopelijk ook wat hij zojuist zei in reactie op de dramatische beelden uit Italië ("de Apocalyps"):Nijogeth schreef: ↑21 mar 2020 22:18Overigens zie ik die man (heb zijn naam niet mee gekregen) bij Op1 vertellen dat alles onder controle is, ook nog in Brabant en dat ie verwacht dat volgende week de eerste resultaten van de maatregelen zichtbaar gaan, aangezien dat meestal 2 weken duurt voor het zichtbaar wordt. Ook zegt hij dat de prognoses nu zijn dat Nederland het gewoon aan gaat kunnen qua mensen op de IC's.
Klopt. Is ook geen argument. Ik had vanmorgen werkelijk geen idee dat het helemaal niet de bedoeling was dat dagjesmensen helemaal niet meer met de trein zouden gaan. Sowieso is het onlogisch, want sommigen hebben gewoon geen ander vervoer, maar moeten toch af en toe naar elders. Maar bovenal: als de NS dit duidelijker had gecommuniceerd, en direct had aangegeven dat mensen hun abbo kunnen opschorten, dan was het een heel ander verhaal geweest. Dat is voor mij logisch. Maar verwachten dat mensen niet in de trein stappen terwijl ze er wel voor betalen...tttlocke schreef: ↑21 mar 2020 22:26Ja, misschien lees ik het wel verkeerd. Zal er nog eens over nadenken.witte angora schreef: ↑21 mar 2020 22:00Volgens mij lees jij het helemaal verkeerd, tttlocke. Echt helemaal verkeerd. Mensen hebben nu al de mogelijkheid om hun abonnement op te schorten. Ik ook. [...]
Zo kwam het op mij over.
Je zegt nu dat je je abonnement al kunt opschorten. Als dat zo is, dan kun je toch niet het feit dat je moet betalen als argument gebruiken om gewoon door te reizen (als 'dagjesmens')? Zeker niet als je een alternatief hebt.
Het aantal nieuwe besmettingen geeft natuurlijk een actueler beeld van de verspreiding. Helaas is dat cijfer sterk afhankelijk van het aantal uitgevoerde testen, dit itt tot het aantal doden.
Moederslink,Ik vind het ook opmerkelijk dat deze resultaten nog niet in de Nederlandse media zijn verschenen.
Hetgeen jij nu quote was een reactie van Kees , niet van mij
Het gemiddelde aantal bevestigde infecties ligt op 43 per miljoen, Nederland heeft er 209, China 60, Italië 888, Spanje 544, Duitsland 268, Frankrijk 216, Verenigd Koninkrijk 74, België 244, Luxemburg 1091, Ijsland 1299, San Marino 4529 per miljoen inwoners.
Het is wel te raden wat dat nieuws zal zijn.alfatrion schreef: ↑21 mar 2020 19:44Maandag komt er nieuws uit over de Carona voucher.
https://www.google.com/amp/s/www.travma ... ucher/amp/