witte angora schreef: ↑23 mar 2020 13:27Klopt, gisteren was ik in hartje Amsterdam, vrijwel uitgestorven. Lekker rustig. De enigen voor wie het niet lekker is, zijn de duiven op de dam. Die werden iedere dag door honderden toeristen gevoerd. Geen toeristen = geen eten. Je ziet de paniek van die beesten. Zo gauw iemand iets laat vallen vliegen ze met letterlijk honderden er op af. Ga zelf eens bij de appie achter het paleis een broodje eten: tientallen om je heen, tot tegen je voeten aan, en eentje die bijna voor je neus vliegt in de hoop dat hij zo iets krijgt. Die beesten hebben het nu zwaar.ZeerPrivé schreef: ↑23 mar 2020 13:20Ik loop liever een uur door de vrijwel verlaten stad dan 10 minuten in een supermarkt. En dat doe ik dan ook. Binnen blijven en op de bank hangen betekent een snelle achteruitgang van de conditie. Zodra vanuit het kabinet / RIVM strakkere regels worden opgelegd, zal ik me daar vanzelfsprekend aan houden.
Broodjes buiten de deur eten, doe ik dus niet. Net zoals ik al een paar weken niets meer bestel bij Thuisbezorgd.nl. Niemand komt al een dag of 10 meer naar binnen bij mij. Ik stap ook al een paar weken niet meer in het OV. Fietsen doe ik ook niet meer omdat afstand houden makkelijker gaat bij wandelen. Het enige wat ik dus nog doe ik een uurtje per dag wandelen door de verlaten straten om mijn conditie zo goed mogelijk op peil te houden.