Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ook alleen als ze dat zelf ook willen?

Moneyman
Berichten: 31168
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

fonsflons schreef:
13 mei 2020 15:45
Dan wellicht een waarschuwing-sterretje voor leden die bewezen hebben geen goede adviezen te geven? Dan draaien we het gewoon om.
Als iemand willens en wetens onjuiste adviezen blijft geven, doe dan maar een waarschuwing en desnoods een ban. Je kunt maar duidelijk zijn ;)

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Moneyman schreef:
13 mei 2020 15:54

Zolang ook zeer deskundige wel eens een slippertje maken.....
Wie niets doet maakt nooit fouten!

Ik vind dat iedereen hier mag vragen en antwoorden.
En Kassa, vele EX trouwe daar zitten nu hier en willen nooit meer terug,
zelfs ik zou daar geen tijd aan verspillen, lastig zoeken en een ooit goede die verziekt is door Moderators daar.

Dus vooral geen Kassa 2 hier maken, dan word MAX binnenkort de grootste...

Moneyman
Berichten: 31168
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Edit

sylvesterb
Berichten: 5052
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door sylvesterb »

juliomariner schreef:
13 mei 2020 10:38
Daar ben ik niet zo bang voor. Bij de collega's van kassa werken ze met een puntensysteem, niet helemaal ideaal maar toch. Als je bijdrage wordt geliked krijg je een punt voor een bepaald forum onderdeel. Een klein nadeel is wel dat sommige mensen dan bijdragen maken in de hoop geliked te worden zodat ze meer punten krijgen.
Op Tweakers hebben ze z'n systeem bij antwoorden. Standaard worden reacties met een negatieve score weggefilterd. Echter zie je daar weer regelmatig discussie waarom iemand negatieve sterren krijgt. Maar al bij al werkt het systeem wel redelijk, weg gefilterde reacties zijn veelal ruis (en je kunt ze nog wel inzien).

ZeerPrivé
Berichten: 6067
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Gezien deze reactie van @^SK is het niet een idee om een dag maximum te zetten op het gebruik van de meldknop door gebruikers? Bijv. max. 2x per dag. Of het überhaupt mogelijk is, weet ik niet, maar jullie vast wel.

Radar schreef:
16 mei 2020 14:12
Kees2850 schreef:
16 mei 2020 12:55
mh73 schreef:
16 mei 2020 12:48
Misschien dat een artikel als dit bijdraagt aan de verwarring die WA bedoelt?

https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/m ... ~a06a5e30/
En weer pleiten hoogleraren voor opbouw van weerstand. Maar van de RADAR moderatie mag je daar hier niets over schrijven. Ze gaan nog liever dood dan hun kwakzalvers vooroordelen eens herzien.
Oh, oh. Wat een slachtofferrol maar weer.

Ik moet heel eerlijk zeggen, ik begin dat Calimero-achtige gezeur onderhand een klein beetje beu te worden. Gezien de frequentie waarmee je het meldknopje keer op keer weet te vinden bevalt dit forum (of de moderatie daarvan) bovendien kennelijk toch al niet zo goed meer. Misschien is het een idee om er wat afstand van te nemen, dan heb je bovendien wat meer tijd om lekker de buitenlucht in te gaan en daar weerstand op te bouwen, ik noem maar wat.

Groeten, Radar^SK

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Maximaal 2x melden?

Nee, 1 gestoorde gek en melden is dan helaas noodzakelijk.

Beter is mensen die meerdere keren ONTERECHT melden een Weekje Radar Vakantie? Of moet ik dat een tijdelijke Ban noemen.

witte angora
Berichten: 31993
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Komkommertijd schreef:
16 mei 2020 18:15
Maximaal 2x melden?

Nee, 1 gestoorde gek en melden is dan helaas noodzakelijk.

Beter is mensen die meerdere keren ONTERECHT melden een Weekje Radar Vakantie? Of moet ik dat een tijdelijke Ban noemen.
Als een topic op een storende manier off-topic gaat hoeven mensen helemaal niet ieder bericht te melden dat tegen hun zin in gaat. Gewoon één bericht melden met de opmerking dat het topic ontspoort (of zoiets) en of de moderatie er zelf even naar wil kijken is doorgaans voldoende, en levert m.i. voor iedereen het mnste werk op.

Maar ja, kennelijk hebben sommigen de neiging om via de meldknop bij de moderatie aan te tonen hoe verschrikkelijk 'de tegenstander' wel niet is. Daar zullen de moderatoren blij mee zijn, och och, wat zijn ze daar blij mee. :roll:

En als je met een of meer gebruikers 'een beetje moeite' hebt, is er altijd nog het negeerlijstje. Je hoeft niet op alles en iedereen te reageren, toch? Dat doe je in het echte leven toch ook niet?

alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

alfatrion schreef:
11 mei 2020 09:55
Radar schreef:
10 mei 2020 22:23
De grootste chaos wordt nu even opgelost door topics te sluiten en de trol te verbannen. Morgen is wat meer tijd om topics op te schonen en eventueel te heropenen.
Zou u dan ook gelijk mijn topic weer de oude titel willen geven? Dat is dezelfde titel als in het gelijknamige artikel waar naar gelinkt is.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

moneyman schreef:Als iemand willens en wetens onjuiste adviezen blijft geven, doe dan maar een waarschuwing en desnoods een ban. Je kunt maar duidelijk zijn
U bent dan zeker de beoordelaar of een advies juist is? Het moet niet gekker worden

juliomariner
Berichten: 5089
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

U bent af.het is een doodzonde hier om quotes aan te passen. Dit heeft MM zo niet geschreven.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door tttlocke »

Scherp!
De quote klopt wel en is in die zin zelf niet aangepast, maar de context, die belangrijk is, is weggelaten. Van die context maakte deel uit de reactie waarop de quote betrekking heeft, alsmede (heel belangrijk!), de ' :wink: ' aan het einde van de zin.

juliomariner
Berichten: 5089
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

De quote is inmiddels aangepast, er stond volgens mij eerst wat anders

sylvesterb
Berichten: 5052
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door sylvesterb »

juliomariner schreef:
17 mei 2020 16:25
U bent af.het is een doodzonde hier om quotes aan te passen. Dit heeft MM zo niet geschreven.
Het is ook niet snel goed, quote hij teveel dan is het niet goed, quote hij niet alles dan is het ook niet goed. En MM heeft het wel zo geschreven maar als reactie op een ander, maar zoveel verschil de context niet van het bericht.

Maar wanneer is iets willens en wetens onjuist advies geven? Ik heb denk ik al 200 topics van Komkommertje/Stofzuigertje gerapporteerd, waarbij hij offtopic, onjuist of zelf oproept tot criminele zaken.

Echter ben ik er ook van overtuigd dat hij niet willens en wetens onjuist advies geeft, ik denk iets heel anders...........
Laatst gewijzigd door sylvesterb op 17 mei 2020 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.

sylvesterb
Berichten: 5052
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door sylvesterb »

juliomariner schreef:
17 mei 2020 17:48
De quote is inmiddels aangepast, er stond volgens mij eerst wat anders
Ff getest dan zou er onder het bericht staan:

"Laatst gewijzigd door sylvesterb op 17 mei 2020 17:56, 1 keer totaal gewijzigd."

Je kunt het bericht niet aanpassen nadat iemand heeft gereageerd zonder dat dit zichtbaar is.

juliomariner
Berichten: 5089
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

juliomariner schreef:
17 mei 2020 17:48
De quote is inmiddels aangepast, er stond volgens mij eerst iets anders
test test

juliomariner
Berichten: 5089
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Heb de quote 2x aangepast. Ik krijg niet te zien dat het is aangepast

Erthanax
Berichten: 10065
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

juliomariner schreef:
17 mei 2020 18:00
juliomariner schreef:
17 mei 2020 17:48
De quote is inmiddels aangepast, er stond volgens mij eerst iets anders
test test
Nu heb ik op uw quote gereageerd. Nu komt er na wijziging een voetnoot onder, verwacht ik.

juliomariner
Berichten: 5089
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Bij mij niet

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

sylvesterb schreef:
17 mei 2020 17:56
juliomariner schreef:
17 mei 2020 17:48
De quote is inmiddels aangepast, er stond volgens mij eerst wat anders
Ff getest dan zou er onder het bericht staan:

"Laatst gewijzigd door sylvesterb op 17 mei 2020 17:56, 1 keer totaal gewijzigd."

Je kunt het bericht niet aanpassen nadat iemand heeft gereageerd zonder dat dit zichtbaar is.
Dat ligt eraan hoe snel je de aanpassing doet. Binnen een bepaalde tijd (geen idee hoe lang precies) is een aanpassing gewoon het corrigeren van een foutje en dus zonder voetnoot. Na een bepaald moment zul je de voetnoot eronder zien komen.

Gesloten