Eric Dankers schreef: ↑26 jul 2020 21:44
Omwille van Corona levert Euro Disney nu niet wat wij tijdens het moment van de boeking redelijkerwijs konden verwachten.
Een verwachting is vaak een persoonlijk iets. Of de verwachting strookt met de werkelijkheid is een ander verhaal.
Drie dagen lang mondkapjes op park en hotel.
Dat is geen reden om te ontbinden. Er is ook een wet in Frankrijk die bepaald dat je schoenen aan moet bij het autorijden. Lokale en landelijke wetten en regels staan buiten de boeking.
Gesloten speeltuinen (kleinkinderen gaan mee,...).
Een speeltuin is maar een klein onderdeel van de hele boeking. En dan nog kan je je afvragen of je expliciet voor een speeltuin zou gaan als je in Disney land zou zijn. Ik betwijfel dat.
Diverse attracties niet te gebruiken of slechts beperkt.
Om hoeveel attracties gaat het en wat verstaat u onder beperkt gebruik?
Diverse restaurants niet geopend of slechts via reservering en maar afwachten of je dan plaats kunt krijgen.
Als u met een groep gaat is het sowieso verstandiger om vooraf te reserveren. Of denkt u met een groep zomaar elk restaurant te kunnen binnen lopen en te kunnen gaan zitten?
Stijgende toename van het aantal corona besmettingen.
Ook dat is iets waar de reisorganisatie geen invloed op heeft. Er kon ook een simpele griepgolf zijn, had u dan ook geannuleerd? Of met een uitbraak van wintertenen?
Op onze vraag om de boeking te verplaatsen wordt verwezen naar de ANVR voorwaarden zonder op enige manier naar een oplossing te willen zoeken.
In de voorwaarden staat wat u overeengekomen bent. Disneyland kan nu leveren en u wilt verzetten. Dan gaat dat volgens de geldende voorwaarden.
En dan ben je inmiddels 41 jaar lid van deze organisatie,.....

Ik ben 'pas' 28 jaar lid. Geeft mij dat minder rechten dan dat u heeft?