alfatrion schreef: ↑05 aug 2020 23:33
Ik geef aan dat de kans dat hij er naast zal zitten groot is en dat zet hij weg als lachwekkend, zielig en uitlachen.
U weet zelf wat u geschreven hebt. U weet dus ook dat wat u nu schrijft grote onzin is. Wees dan eens een echte kerel en vertel het hele verhaal. U laat nu voorkomen of het PB dezelfde inhoud heeft als de reactie in het topic. U weet dat dat niet zo is. Uw PB begint met
Ik weet....
en daarna doet u een uitspraak over mij. Dat is volledig uw gedachte terwijl mijn reden om niet in te gaan op uw offtopic discussie meerdere keren is uitgelegd. En het zielige en kinderachtige zit in het feit dat u uitspraken en harde woorden naar mij doet in een PB zonder een weerwoord te willen ontvangen. Dat is net een klein kind die scheld naar een ander en dan snel weg rent.
Maar goed, met uw toestemming mogen anderen er over gaan oordelen. Inclusief over de berichten die u daarna gestuurd hebt. Als het voor u allemaal zou meevallen moet dat geen probleem zijn om hier neer te zetten, toch? Of komt de voorspelbare reactie dat het openbaar maken van een PB niet mag vanwege een hoop regeltjes en wetten die u gaat opdreunen?
alfatrion schreef: ↑05 aug 2020 23:33
NeoDutchio heeft zelf controle over of hij PBs kan ontvangen.
Had ik die controle maar. De enige optie die er is is om alle PB's uit te zetten. En ik zou enkel graag bepaalde personen willen blokkeren. Zoals diegene die hier iets anders beweren dan dat er in een PB verstuurd word.
alfatrion schreef: ↑06 aug 2020 00:05
Hoe hij zich op het forum laat gaan laat gaan over mij kan ik niet waarderen. Hij doet dat nadat Radar had aangegeven dat we op TS zouden moeten wachten.
En ik kan het niet waarderen als er uitspraken en zaken voor mij ingevuld worden. Net zo goed dat u bepaald voor mij dat ik mijn mond zou moeten houden.
In het bewuste topic heb ik u proberen aan te geven dat niet elk meubelstuk identiek hoeft te zijn. Niet alles komt immers uit een fabriek en kan identiek nagemaakt worden. En ook dat een timmerman die maatwerk levert echt geen 10 tafels gaat maken als er eentje besteld is. Gevalletje praktijk.
En hoe ik mij over u liet gaan? Omdat ik aangeef dat u aannames doet en zaken invult voor mij? Was dat niet het geval dan? U probeerde mij een uitspraak te laten doen die niets te maken had met het topic, waarom zou ik daar op in moeten gaan? En als ik bewust die keuze maak om niet offtopic te gaan, waarom bent u dan die gene die daarop reageert met teksten als dat ik dat niet zou kunnen? Zoals in de vergelijking met het vragen of iemand van een waterval af wil springen die daarna uitgelachen zou worden omdat hij dat niet zou durven/kunnen/willen, wat dan ook. Dat heeft niets met laten gaan te maken
Het probleem was en is dat u zaken invult voor en over mij. Dat TS niets aan mijn verhaal zou hebben, dat mijn uitgangspunt niet juist zou zijn, dat ik geen antwoord kon geven op de vloeren omdat u weet dat ik er naast zou zitten en ik mijn mond zou moeten houden. U hebt niets van dat te bepalen voor mij. Mijn reactie naar TS is duidelijke genoeg geweest. Net zo goed als mijn reactie naar u toe. Daar hoeft u het niet mee eens te zijn, maar als u geen dialoog wenst, stuur dan ook geen PB.