Feedback op het Forum - deel 3
-
witte angora
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Volgens mij draait het forum tot (bijna) volle tevredenheid van de meeste stamgasten. Schattig dat een nieuwkomer een hoop open deuren intrapt in het feedbacktopic, maar voor wie is dat bedoeld?
Zoals bekend overweeg ik naar een heel andere regio te verhuizen. Wat ik meerdere malen heb aangegeven, is dat ik me moet aanpassen aan de nieuwe omgeving. Andersom kan ik het niet verwachten, laat staan eisen. Daarom is het zaak om me goed te realiseren of de nieuwe plek past bij wie ik ben. Zo ja, dan kan ik er wonen, zo nee, dan kan ik er beter weg blijven.
Volgens mij is het met fora nauwelijks anders. Je accepteert hoe het gaat, en pas na verloop van een lange, zeer lange tijd kun je eens proberen wat kleine dingen te veranderen mits je zelf altijd het goede voorbeeld hebt gegeven.
Het is dat ik de quotes kan lezen, maar ik prijs me gelukkig met het negeerlijstje en dat een zekere nieuwkomer daar al een tijdje op staat. En er nog een zeer lange tijd op blijft.
Zoals bekend overweeg ik naar een heel andere regio te verhuizen. Wat ik meerdere malen heb aangegeven, is dat ik me moet aanpassen aan de nieuwe omgeving. Andersom kan ik het niet verwachten, laat staan eisen. Daarom is het zaak om me goed te realiseren of de nieuwe plek past bij wie ik ben. Zo ja, dan kan ik er wonen, zo nee, dan kan ik er beter weg blijven.
Volgens mij is het met fora nauwelijks anders. Je accepteert hoe het gaat, en pas na verloop van een lange, zeer lange tijd kun je eens proberen wat kleine dingen te veranderen mits je zelf altijd het goede voorbeeld hebt gegeven.
Het is dat ik de quotes kan lezen, maar ik prijs me gelukkig met het negeerlijstje en dat een zekere nieuwkomer daar al een tijdje op staat. En er nog een zeer lange tijd op blijft.
Getuigen de recente forse kritiek op het beheer kan het niet anders dan dat dit onjuist is.witte angora schreef: ↑23 aug 2020 23:15Volgens mij draait het forum tot (bijna) volle tevredenheid van de meeste stamgasten.
Consumenneke
vindt dit leuk
PietertjeTwee begrijpt het helaas nog steeds niet. Dit topic is voor Feedback op de moderatie en niet om een ander lid uit deze fijne community te bekritiseren.
JozJan
, ClaimConcept
en anita de jong
vinden dit leuk
-
Lowieze
“Schattig dat een nieuwkomer een hoop open deuren intrapt in het feedbacktopic, maar voor wie is dat bedoeld?“
en
“Volgens mij is het met fora nauwelijks anders. Je accepteert hoe het gaat, en pas na verloop van een lange, zeer lange tijd kun je eens proberen wat kleine dingen te veranderen mits je zelf altijd het goede voorbeeld hebt gegeven. “
Getuigt dit juist niet van: “wij” zullen wel bepalen wat wel of niet mag veranderen op dit forum. En die “wij” zijn dan forummers die al geruime tijd mee gaan hier? Een zekere hoogmoed?
Precies waar ik tegen aan liep en PB’s over kreeg toen ik net op het forum mee schreef en waarover schande werd gesproken toen dit bekend werd?
Waarom zou een nieuwe forummer, die misschien al jaren meeleest, geen kritiek op dit forum mogen hebben en dit pas na lange, zeer lange tijd eens mogen proberen?
Het idee alleen al, echt bespottelijk.
Valt het dan niemand op dat het maar een heel klein kringetje is van mensen die hier vaak reageren. Goh, waarom zouden zich toch geen nieuwkomers melden en regelmatig meepraten?
en
“Volgens mij is het met fora nauwelijks anders. Je accepteert hoe het gaat, en pas na verloop van een lange, zeer lange tijd kun je eens proberen wat kleine dingen te veranderen mits je zelf altijd het goede voorbeeld hebt gegeven. “
Getuigt dit juist niet van: “wij” zullen wel bepalen wat wel of niet mag veranderen op dit forum. En die “wij” zijn dan forummers die al geruime tijd mee gaan hier? Een zekere hoogmoed?
Precies waar ik tegen aan liep en PB’s over kreeg toen ik net op het forum mee schreef en waarover schande werd gesproken toen dit bekend werd?
Waarom zou een nieuwe forummer, die misschien al jaren meeleest, geen kritiek op dit forum mogen hebben en dit pas na lange, zeer lange tijd eens mogen proberen?
Het idee alleen al, echt bespottelijk.
Valt het dan niemand op dat het maar een heel klein kringetje is van mensen die hier vaak reageren. Goh, waarom zouden zich toch geen nieuwkomers melden en regelmatig meepraten?
hebra98
, JozJan
, omega19
, ClaimConcept
, Meiklokje
, anita de jong
en Consumenneke
vinden dit leuk
Wat een eenzijdige kijk op de zaken. Dat "andere lid uit deze fijne community" doet zelf ook weinig anders dan andere leden bekritiseren. Dáár hoor ik je niet over.
witte angora
, alfatrion
en Lady1234
vinden dit leuk
-
witte angora
Volgens mij begrijp jij niet zo goed wat ik bedoel. Natuurlijk mogen nieuwkomers positieve bijdragen geven. Maar zoals het hier gaat, eventjes een aantal mensen flink de les lezen, sorry...
Leer eerst maar eens de mores en sores kennen, dan pas snap je wat er wel of niet anders kan. Heeft niks te maken met hoogmoed van de vaste stamgasten. Het is eerder hoogmoed dat een zeker iemand wel even het forum naar zijn hand zal zetten. Net zoals hij de redactie wel even naar zijn hand zou zetten met zijn topics die eigenlijk nergens over gingen.
En het leuke is, als hij de forumregels zou lezen, dan zie je dat 'schreeuwen', dus schrijven in hoofdletters, niet echt gewenst is. Laat hem eerst maar eens in de spiegel kijken voor hij anderen aanspreekt.
Maar goed, het wordt weer feedback op elkaar in plaats van feedback op de moderatie.
Ik denk dat de stamgasten vergeten dat ze ook alleen maar als GAST op bezoek zijn, net als ieder ander lid hier.
Een nieuw TS dient gewoon met respect benadert te worden, want dat is een gast van Radar, niet van "de stamgasten".
En dat een TS niet vooraf onderzoek heeft gedaan en eigenlijk zelf schuld heeft aan zijn eigen probleem neemt niet weg dat hij, met melden van zijn probleem, wellicht anderen kan behoeden voor dezelfde fout.
En nogmaals, we weten niet hoeveel mensen WEL baat hebben bij de gemelde ellende van ieder ander.
Want alleen "hun" met problemen, tref je uiteindelijk hier.
En dan nog.
Iemand die hier berichten eerst leest en ziet hoe de reacties zijn, die bedenkt zich wellicht wel 3 keer voor hij een Topic start.
De drempel word alleen maar hoger want je wordt toch als zoveelste looser aangemerkt, in vele gevallen.
Een nieuw TS dient gewoon met respect benadert te worden, want dat is een gast van Radar, niet van "de stamgasten".
En dat een TS niet vooraf onderzoek heeft gedaan en eigenlijk zelf schuld heeft aan zijn eigen probleem neemt niet weg dat hij, met melden van zijn probleem, wellicht anderen kan behoeden voor dezelfde fout.
En nogmaals, we weten niet hoeveel mensen WEL baat hebben bij de gemelde ellende van ieder ander.
Want alleen "hun" met problemen, tref je uiteindelijk hier.
En dan nog.
Iemand die hier berichten eerst leest en ziet hoe de reacties zijn, die bedenkt zich wellicht wel 3 keer voor hij een Topic start.
De drempel word alleen maar hoger want je wordt toch als zoveelste looser aangemerkt, in vele gevallen.
Laatst gewijzigd door hebra98 op 24 aug 2020 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
omega19
vindt dit leuk
alfatrion schreef: ↑23 aug 2020 23:21Getuigen de recente forse kritiek op het beheer kan het niet anders dan dat dit onjuist is.witte angora schreef: ↑23 aug 2020 23:15Volgens mij draait het forum tot (bijna) volle tevredenheid van de meeste stamgasten.
Dit lijkt me idd. Grote onzin. Het gaat op zijn best matig en grotendeels zelfs slecht.
Persoonlijk heb ik de indruk dat er geen moderatie aanwezig was in het weekend.
Geen competente in ieder geval.
Die had dan waarschijnlijk alleen een schuiertje en geen flinke bezem.
de bezem is wel door de code gehaald lijkt het...
de ene 503 melding na de andere.. het zal ook eens gewoon werken.
de ene 503 melding na de andere.. het zal ook eens gewoon werken.
-
mh73
Mmm, ik zit net een reactie te typen in het griekenland reis topic, zie dat er een andere reactie geplaatst is en pas mijn reactie aan.
Vervolgens druk ik op verstuur, worden de eerste én de aangepaste reactie tegelijkertijd geplaatst.
Twee voor de prijs van één. Nou ja, eigenlijk moet ik dan niet mopperen.
Vervolgens druk ik op verstuur, worden de eerste én de aangepaste reactie tegelijkertijd geplaatst.
Twee voor de prijs van één. Nou ja, eigenlijk moet ik dan niet mopperen.
503, 524.. het is net een bingo.
Je durft echt niets meer te typen, de kans is te groot dat je het kwijt raakt.
Je durft echt niets meer te typen, de kans is te groot dat je het kwijt raakt.
Eén van onze providers heeft een storing, wij hebben zelf ook de nodige issues. Het probleem zit in die zin extern, maar er wordt met spoed aan gewerkt, is me zojuist verzekerd. Aan alle forumleden: excuses voor het eventuele ongemak!
Groeten, Radar^SK
Bob Schurkjens
en Erthanax
vinden dit leuk
503 wordt gegeven er onderhoud wordt gepleegd of de server het verkeer niet aankan. Het kan natuurlijk best zijn dat de berichten normaal gesproken door meerdere servers worden afhandelt via een load balancer en er nu te servers uit liggen. Ik heb er zelf (nog) geen last van.
Het probleem is vooral dat jouw perceptie van "respect" afwijkt van die van het merendeel hier. Dan kan je wel blijven proberen jouw vorm van respect door de strot te duwen, maar dat gaat niet werken.
Los daarvan ben je, voor iemand die anderen steeds verwijt dat het modereren aan de gastheer overgelaten moet worden, wel héél hard aan het vitten op anderen.
Pot, ketel, je weet wel...
witte angora
, Lady1234
en kuklos
vinden dit leuk
Dat SK een aanwinst is daar is menigeen het over eens.
Erthanax
, witte angora
, Lady1234
, moederslink
en kuklos
vinden dit leuk
Haha ja. Los van de punten die SK daar al noemde, is ook het taalgebruik/ zinsopbouw en reactiestijl wel heel herkenbaar 
SK is voor mij nu al de held/heldin van de dag