Moneyman schreef: ↑16 nov 2020 18:40
NeoDutchio schreef: ↑16 nov 2020 18:35
Moneyman schreef: ↑16 nov 2020 17:08
ND gaan we hier tóch niet overtuigen, maakt hopelijk heeft TS er wel iets aan.
U hoeft mij ook niet te overtuigen. Wel kunt u open staan voor reacties van anderen. Uw kant hoeft niet te waarheid te zijn en het waarschuwen naar TS dat het dus ook anders kan uitpakken is niet verkeerd te noemen.
De enige manier om erachter te komen wie er gelijk heeft zal TS er een zaak van moeten maken. En tot die uitspraak kan het beide kanten op.
Ik sta open voor reacties voor anderen, als die hout snijden en overtuigend onderbouwd zijn. Dat zie ik hier niet.
Dat mijn onderbouwing u niets doet wil niet zeggen dat er geen onderbouwing is. Zelfs compleet met prijzen. Maar als je daar niet voor open staan, dan zie je ze inderdaad niet.
Sterker, zelfs de onderbouwing dat de actie na 10 minuten is aangepast, door HansdenVB ingebracht, is voor u niet overtuigend? Waarom hebben ze dan na 10 minuten die prijs al aangepast?
Uw mening heeft net zo veel waarde als die van een ander. U mag het vanuit uw kant bekijken, ik vanuit de mijne. Met uw advies kan TS voor grotere kosten komen te staan, in mijn geval valt er niets te verliezen.
Met alle respect, maar de ene mening heeft niet evenveel waarde als de ander. Een mening die aansluit bij het heersend recht en de jurisprudentie weegt zwaarder dan een mening die gebaseerd is op aannames en morele waardeoordelen, om maar eens een voorbeeld te geven.
Vreemd, heersend recht? Omdat uw mening is dat de prijs wel zou kunnen kloppen? En dat is echt een mening van u en heeft niets met heersend recht te maken.
Bovendien heeft TS in jouw scenario wel degelijk iets te verliezen: namelijk het recht op nakoming van de overeenkomst.
TS had voor die tijd geen tablet en na die tijd ook niet. Alles blijft dus zoals het was.
Maar, zoals al gezegd, als u wilt instaan voor het verlies kan TS rustig de zaak aanhangig maken. U meent immers het gelijk aan uw kant te hebben.
Ben je die kinderachtige dooddoener zelf ook nog niet zat?
Iemand die zo overtuigd is moet toch staan voor zijn eigen woorden? U bent er zo van overtuigd dat u niet eens "ja" kan zeggen. Of het nu tot een zaak komt of niet, u kan dat niet. "Ja, ik sta in voor de kosten, want....".