Ik denk dat dat écht anders zit : nl een bonus voor de zorg én de registratie.
Niet een bonus voor iedere overledene , ik denk dat je dát niet bedoelt
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik denk dat dat écht anders zit : nl een bonus voor de zorg én de registratie.
Maakt mij niet wat u denkt of schrijft...Erthanax schreef: ↑24 nov 2020 10:38Onzin en leugenachtig nepnieuws verdient in mijn ogen geen platform. Afgezien van de onzinnige geruchten die in het bericht genoemd worden, is ook de bron volgens mij gelogen. Daarom vraag ik naar het specifieke programma, al verwacht ik niet dat daar een duidelijk antwoord op komt.
... maar het feit dat je je stelling van vannacht verder niet onderbouwt, zegt me wel genoeg.Jark schreef: ↑24 nov 2020 16:31Maakt mij niet wat u denkt of schrijft...Erthanax schreef: ↑24 nov 2020 10:38Onzin en leugenachtig nepnieuws verdient in mijn ogen geen platform. Afgezien van de onzinnige geruchten die in het bericht genoemd worden, is ook de bron volgens mij gelogen. Daarom vraag ik naar het specifieke programma, al verwacht ik niet dat daar een duidelijk antwoord op komt.
Al die idiote spookverhalen verder verspreiden, dat schiet echt op.
Het artikel 'Artsen in loondienst een oplossing voor de perverse productieprikkel? Is van 30 juli en alleen van toepassing op het Nederlandse zorgsysteem.
Dat beeld zegt: "Kijk ons eens alle voorschriften negeren, maar we hebben wel een mondkapje op, want dat beschermt ons op magische wijze tegen virusoverdracht via huid op huid contact."
Nee dat zegt dit beeld niet , ik zie dat anders:
Moneyman schreef: ↑24 nov 2020 16:46... maar het feit dat je je stelling van vannacht verder niet onderbouwt, zegt me wel genoeg.Jark schreef: ↑24 nov 2020 16:31Maakt mij niet wat u denkt of schrijft...Erthanax schreef: ↑24 nov 2020 10:38Onzin en leugenachtig nepnieuws verdient in mijn ogen geen platform. Afgezien van de onzinnige geruchten die in het bericht genoemd worden, is ook de bron volgens mij gelogen. Daarom vraag ik naar het specifieke programma, al verwacht ik niet dat daar een duidelijk antwoord op komt.
Neen een bericht melden en voor leugenaar uitgemaakt te worden en dan verantwoording vragen...gaat mij te ver.
Als je een bericht post met verstrekkende stellingen maar met een vage bronvermelding, moet je natuurlijk niet gek kijken als daar kritisch op gereageerd wordt. Overigens wordt jij niet voor leugenaar uitgemaakt, maar wordt het nieuws waaraan je refereerde tot "leugenachtig nepnieuws" bestempeld. En dat lijkt me volkomen terecht.
Dit is niet onwerkelijk. Testpersonen gebruiken wordt al tientallen jaren gedaan om nieuwe medicatie uit te proberen. En ja, daar ontvangen ze geld voor, omdat ze gedurende die tijd soms opgenomen worden, niet kunnen werken, risico’s lopen etc.Jose2501 schreef: ↑25 nov 2020 08:56Hoe onwerkelijk sommige berichten ook lijken soms blijkt een bericht toch echt waar. Lees dit vanmorgen in het Algemeen Dagblad.
LUMC heeft aanvraag ingediend om onderzoek te doen bij vrijwillige jonge gezonde mensen om zich bewust te laten besmetten met Covid-19. Paar weken in isolatie onder strenge controle. Levert ook nog eens paar duizend euro op.
Natuurlijk moneyman het was op BBC world. Verder hoeft dit forum voor mij niet meer.Moneyman schreef: ↑25 nov 2020 08:23Als je een bericht post met verstrekkende stellingen maar met een vage bronvermelding, moet je natuurlijk niet gek kijken als daar kritisch op gereageerd wordt. Overigens wordt jij niet voor leugenaar uitgemaakt, maar wordt het nieuws waaraan je refereerde tot "leugenachtig nepnieuws" bestempeld. En dat lijkt me volkomen terecht.
Ik heb 'm voor het eerst gehoord bij de eerste uitrol van het vaccin om baarmoederhalskanker te voorkomen en sinds de eerste aankondiging van een vaccin tegen Corona / Sars-CoV2 is dit idee weer terug. Geen idee waar het vandaan komt, alleen een duidelijke uitleg wat een vaccin nu doet, helpt hiertegen.
Jammer. Je liet zien, dat zelfs traditionele media ingaan op geruchten. Als dan zo'n mening zonder verdere verklaring wordt uitgezonden, maakt zo'n medium zich zelf schuldig aan het verspreiden van sprookjes, fabels. Ik vond het navragen hier wel terecht.