LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Het is inderdaad wel van belang dat TS kan aantonen dat hij niet zelf de deur kapot heeft gemaakt.
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
En gezien zijn wazige verhaal lijkt dat dus niet te lukken.
Dus de rekening gaat ie zelf krijgen.
Het zou me niet verbazen dat de vastgoedbeheerder hem dat gezegd heeft en TS dat niet wil.
Maar er is geen bewijs dus zal de TS de buurman moeten dagvaarden voor de schade en dan mag de rechter beslissen wie het betaald.
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Jawel hoor, als je aantoont met camerabeelden, meldingen van medebewoners die gezien hebben, dat iemand anders jouw deur heeft kapot gemaakt, of dat benedenbuurman het gewoon toegeeft, heb jij het dus niet gedaan...
hebra98
vindt dit leuk
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Dan toon je wellicht aan dat iemand anders de deur heeft gesloopt, maar daarmee toon je nog steeds niet aan dat je dat zelf niet hebt gedaan.
kuklos
vindt dit leuk
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Da's wel spijkers zoeken op laag water. Als je kunt bewijzen dat een ander je deur heeft gesloopt, bewijst dat a contrario natuurlijk ook dat je het niet zelf hebt gedaan.
hebra98
vindt dit leuk
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
In het eerste topic stond ook dat andere bewoner had gezien dat de benedenbuurman de deur sloopte
Deze topics zijn echter verwijderd.
Deze topics zijn echter verwijderd.
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Hallo,
OP donderdag 12 november heb i ik drie keer naar BM Vastgoed gebeld, maar als ik in het menu zover ben dat ik iemand aan de lijn moet krijgen wordt de verbinding verbroken.
Ook heb ik op de maandag daarvoor nog een aangetekende brief verstuurd, die moet ik nog even ontdoen van namen dan zet ik m op het forum
OP donderdag 12 november heb i ik drie keer naar BM Vastgoed gebeld, maar als ik in het menu zover ben dat ik iemand aan de lijn moet krijgen wordt de verbinding verbroken.
Ook heb ik op de maandag daarvoor nog een aangetekende brief verstuurd, die moet ik nog even ontdoen van namen dan zet ik m op het forum
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Wat is het nut van het posten van je volledige dossier in een willekeurig forum? De tips die je hier kunt krijgen, heb je al lang gehad. Nu lijkt het meer op naming and shaming dan op een nuttige discussie.
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Hierbij de brief die ik op 8 november 2020 naar BM Vastgoed schreef (aangetekend op 9 november)
- Bijlagen
-
- _20201108_BM_Vastgoed_AdrieB2.pdf
- (64.25 KiB) 31 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Ik herhaal m'n vraag toch nog even...
Of niks doen, dat kan ook, maar stop dat met zinloze briefjes sturen.
Je moet stoppen en blaffen en gewoon gaan bijten. Steeds dezelfde briefjes sturen zorgt er alleen maar voor dat niemand je meer serieus neemt.
Of niks doen, dat kan ook, maar stop dat met zinloze briefjes sturen.
hebra98
vindt dit leuk
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Deze brief is niet zo zinloos BM Vastgoed is kennelijk zich er niet van bewust of speelt dit dat zij wat moeten gaan doen, dat is dhr. mijn Benedenbuurman aanspreken, eventueel aangifte doen en de opstalverzekering van de eigenaar gebruiken om de kosten te denken.
Zo gaat dat volgens mij.
Hoewel het defect voor mij grote gevolgen heeft, ik kan mijn kamer niet afsluiten, althans deze kan makkelijk worden geopend al zit de deur op slot.
Afwachten heeft geen zin want dan gebeurt er zeker niets.
Overigens gaat BM Vastgoed ook de fout in als het gaat om het innen van het voorschot servicekosten deze wordt plotseling met iets meer als de helft verhoogd, zonder dat er een jaarnota is verschenen, de verhuurder is dus te laat met het versturen van de jaarnota en dan mag de verhuurder wettelijk het bedrag aan voorschot servicekosten niet wijzigen, maar BM Vastgoed doet het.
Zo gaat dat volgens mij.
Hoewel het defect voor mij grote gevolgen heeft, ik kan mijn kamer niet afsluiten, althans deze kan makkelijk worden geopend al zit de deur op slot.
Afwachten heeft geen zin want dan gebeurt er zeker niets.
Overigens gaat BM Vastgoed ook de fout in als het gaat om het innen van het voorschot servicekosten deze wordt plotseling met iets meer als de helft verhoogd, zonder dat er een jaarnota is verschenen, de verhuurder is dus te laat met het versturen van de jaarnota en dan mag de verhuurder wettelijk het bedrag aan voorschot servicekosten niet wijzigen, maar BM Vastgoed doet het.
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Natuurlijk zijn ze zich daar wel van bewust, ze kiezen er alleen voor om er niets mee te doen. Jij doet immers verder ook niets, dus waarom zouden zij gaan bewegen?
Klopt - en juist daarom moet je nu eens gaan waarmaken wat je zegt en actie ondernemen. Briefjes schrijven en op dit forum posten helpt je echt niet verder.
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Welke actie stel je dan voor je kan ze moeilijk over het bureau trekken, ik kan wel duidelijk make wat er mankeert aan hun dienstverlening en dit aan hen doorgeven en b.v. ook via het forum doorgeven wat ik tegenkom als een organisatie goed werk levert, krijgt het goede reclame op en als het slecht of geen werk levert slechte reclame.
Als je echt actie wilt ondernemen dan ben je gedwongen een advocaat in de arm te nemen, vooral omdat foute actieserg vervelende gevolgen kunnen hebben, omdat het wel je woonruimte betreft.
Als je echt actie wilt ondernemen dan ben je gedwongen een advocaat in de arm te nemen, vooral omdat foute actieserg vervelende gevolgen kunnen hebben, omdat het wel je woonruimte betreft.
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Nou ik vind het niet aanmodderen en tot nu toe heb ik geen suggesties gezien waarmee ik echt aan de slag kan richting BM Vastgoed, wel ben ik aan de gang gegaan met suggesties v,w,b, beveiliging en vastlegging van eventueel toekomstig feiten, maar acties richting BM Vastgoed hebben het nadeel dat ze met hoge kosten (advocaatkosten) gepaard gaan en dat terwijl de reparatie van een deurstijl veel minder koste, maar niet wordt uitgevoerd dat wel.
Vanuit BM Vastgoed snap ik dit overigens ook niet want deze antireclame zal ze geen windeieren leggen denk
Dus waarom BM Vastgoed aanneemt dat ze niet behoorlijk met haar klanten hoeft om te gaan ontgaat me.
Vanuit BM Vastgoed snap ik dit overigens ook niet want deze antireclame zal ze geen windeieren leggen denk
Dus waarom BM Vastgoed aanneemt dat ze niet behoorlijk met haar klanten hoeft om te gaan ontgaat me.
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Moneyman kan je mij aangeven waarom je brieven versturen aanmodderen vindt?
Waarom stuur je aan op een confrontatie?
Het beste lijkt mij op het ogenblik met BM Vastgoed te blijven communiceren.
Het is niet duidelijk waarom BM Vastgoed niet de door mij gevraagde prestaties, (reparaties, uitleg over verhoring servicekosten, onderhoud relaties met medebewoners etc. ) niet levert. Het is dus niet duidelijk of het iets met mijzelf te maken heeft of dat het licht aan problemen binnen BM Vastgoed zelf.
Ook de afstand tussen Velp waar BM Vastgoed zit en Almere kan natuurlijk een probleem zijn 93 km. Het feit dat BM Vastgoed een werk 93 km van hun standplaats aanneemt lijkt mij al aan te geven dat ze contact en service naar klanten niet echt hoog in het vaandel hebben.
Voor een kleine reparatie moet je veel reiskosten maken.
Waarom stuur je aan op een confrontatie?
Het beste lijkt mij op het ogenblik met BM Vastgoed te blijven communiceren.
Het is niet duidelijk waarom BM Vastgoed niet de door mij gevraagde prestaties, (reparaties, uitleg over verhoring servicekosten, onderhoud relaties met medebewoners etc. ) niet levert. Het is dus niet duidelijk of het iets met mijzelf te maken heeft of dat het licht aan problemen binnen BM Vastgoed zelf.
Ook de afstand tussen Velp waar BM Vastgoed zit en Almere kan natuurlijk een probleem zijn 93 km. Het feit dat BM Vastgoed een werk 93 km van hun standplaats aanneemt lijkt mij al aan te geven dat ze contact en service naar klanten niet echt hoog in het vaandel hebben.
Voor een kleine reparatie moet je veel reiskosten maken.
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Heel simpel: je bent alleen maar dreigbrieven aan t sturen, maar voert je dreigementen niet uit. Dan ben je totaal ongeloofwaardig en gebeurt er niets meer. Ze weten inmiddels dat je toch niets doet. Je bent ook niet aan het communiceren, maar alleen aan het zenden. Je hebt geen gesprek... en dus heeft dit zo vol blijven houden totaal geen nut, afgezien van het vullen van je topic.
Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud
Ik ben het onmiddellijk met je eens dat het geen volwaardig gesprek is, maar dat ligt wel bij BM Vastgoed.
Ze blijven dus niet reageren of ik nu schrijf of opbel.
Bij schrijven antwoorden ze gewoon niet en bij bellen krijg ik te horen dat of er is een technische storing of de verbinding wordt verbroken net als ik iemand aan de telefoon kan krijgen of dat nu fouten zijn van de telefooncentrale dat begin ik zo langzamerhand ook te betwijfelen. Ik krijg het idee dat als ze mijn nummer zien ze daarop handelen.
Maar er kan een ander ogenblik zijn waarop de confrontatie plaatsvind BM Vastgoed wil nog steeds een veel te hoog voorschot servicekosten. Het buro Debiteuren365.nl dreigt al met buitengerechtelijke kosten.
De verhoging van de servicekosten is op lucht gebisseerd dus ik laat het gebeuren en wacht geduldig af tot ze het voor de kantonrechter brengen, dan komt het moment dat er echt een gesprek begint of ik moet nog een goede suggestie krijgen waarmee ik naar BM Vastgoed kan zonder eerst een advocaat te raadplegen,
Ze blijven dus niet reageren of ik nu schrijf of opbel.
Bij schrijven antwoorden ze gewoon niet en bij bellen krijg ik te horen dat of er is een technische storing of de verbinding wordt verbroken net als ik iemand aan de telefoon kan krijgen of dat nu fouten zijn van de telefooncentrale dat begin ik zo langzamerhand ook te betwijfelen. Ik krijg het idee dat als ze mijn nummer zien ze daarop handelen.
Maar er kan een ander ogenblik zijn waarop de confrontatie plaatsvind BM Vastgoed wil nog steeds een veel te hoog voorschot servicekosten. Het buro Debiteuren365.nl dreigt al met buitengerechtelijke kosten.
De verhoging van de servicekosten is op lucht gebisseerd dus ik laat het gebeuren en wacht geduldig af tot ze het voor de kantonrechter brengen, dan komt het moment dat er echt een gesprek begint of ik moet nog een goede suggestie krijgen waarmee ik naar BM Vastgoed kan zonder eerst een advocaat te raadplegen,