De vaccinleveringen staan ingepland tot en met het 1e kwartaal van 2022.
Zelf verwacht ik toch eerder versoepelingen. Als blijkt, dat met 20% ingeënt de beroemde r tot onder de 0,5 zakt, zal het doel van 70% van de bevolking ingeënt, wel worden losgelaten.
Lady1234 schreef: ↑04 feb 2021 21:35
Toch maar gelukkig dat we alleen maar dit topic hoeven te volgen om volkomen op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen in de wereld.

Ik ben Bosnië vergeten. Geen geld voor testen en zoveel mensen besmet, terwijl het gewone leven doorgaat, dat je daar het Zweedse model in werkelijkheid ziet. Of zoals een inwoner van Sarajevo het uitdrukt: In Bosnië mislukt alles, ook Corona.
BL2 schreef: ↑04 feb 2021 21:31
Net nog met een noodzakelijke essentiële reis bezig, wat is het ongelofelijk druk op de weg, even voor 21.00 uur. Dit lijkt toch niet op een Lockdown of avondklok ! Wanner gaat er gehandhaafd worden, de besmettingscijfers stijgen weer...
Die cijfers kun je deze dagen vergelijken met de waterstanden. ^^
In welk deel van het land was het druk?
Sinds de avondklok begon, is het hier al om 6 uur heel stil. Het enig opvallende: ik was gisteren even in een winkelstraat, waar vorige week rellen waren. Meer dan de helft van de winkels is dichtgetimmerd en dat werkt enorm vervreemdend, als je het zelf ziet in plaats van op een scherm.