16again schreef: ↑24 jul 2021 18:13
angel1978 schreef: ↑24 jul 2021 11:28
Wat precies?
Het is exact wat de kwetsbaren onder ons ook moesten doen om zichzelf te beschermen toen ze nog niet gevaccineerd waren.
Rare vergelijking. Nu wil meneer Scharrelschipper zich juist niet beschermen.
Voel me toch wel een beetje aangesproken.
Niet dat ik er van wakker lig wat hier op dit forum gemeld wordt,dat niet,maar het raakt me wel enigzins.
En hoezo "ik wil me niet beschermen"?
Ik krijg toch sterk de indruk dat het voor een aantal forum leden goed zou zijn eerst even na te denken alvorens wat kreten te slaken.
Humor kan ik waarderen en soms sarcasme ook nog wel,maar bij dit onderwerp vind ik sarcasme wat minder passen.
ik dacht dat ook dit forum bedoeld was om info te delen en meningen aan elkaar te toetsen,maar het gaat er steeds meer op lijken dat er gelijk gehaald moet worden.
Het blijkt dat mijn ideeen en meningen overwegend in de minderheid zijn hier;prima,geen moeite mee.
Over het vaccineren;onze kinderen zijn gevaccineerd,ze zijn volwassen en nemen hun eigen beslissingen,en zo hoort het ook.
Maar wij zijn een andere mening toegedaan( ja ook mevrouw scharrelschipper is niet gevaccineerd en kan dus binnenkort ook niet meer om een stokbroodje bij de Franse bakker) maar daar is binnen onze familie geen discussie over.
En;nogmaals: ik ben geen virus ontkenner en niet per definitie antivaccer.
En om met onze geliefde demissionaire minister president te spreken;DOE EFFE NORMAAL.