Tiidmasine schreef: ↑12 dec 2021 21:28
Zelf ben ik 70 jaar en hoor tot de kwetsbare groep (Althans is dat wat schoolmeester Hugo zegt).
Dat is niet wat Hugo de Jonge minister van Volksgezondheid zegt, maar dat is wat de wetenschappers zeggen, die de minister van informatie voorzien en wat de cijfers duidelijk aantonen.
Ik behoor, zoals dat wordt gezegd tot de wappies; ongevaccineerd, ongetest. Wat dat laatste betreft: Ik heb nooit een wattenstok in mijn neus/keel laten stoppen en ben ook niet van plan dat te laten doen. Wel heb ik zelf antigen sneltesten gekocht op basis van een bloeddruppel. Daar is tot nu toe nimmer een positieve reactie uit gekomen.
Fijn voor je, echter zeggen deze thuistesten (of het nu via het bloed gaat of via de neus) niet alles.
Wel de moeite genomen om een voorraadje ivermectine te kopen. Ja, het middel dat schoolmeester Hugo en zijn team verboden heeft omdat anders de mrna zooi geen tijdelijke vergunning had gekregen.
Beide hebben niets met elkaar te maken. Ivermectine blijkt gewoon niet werkzaam bij Corona, ook hier is het niet minister Hugo de Jonge of zijn team die dit zegt, maar wereldwijd wetenschappers.
De MRNA techniek heeft hier niets mee te maken, het enige wat MRNA heeft bewezen is dat het een heel klein beetje veiliger is dan de vertrouwde vector vaccins, die toch ongewenste zeer zeldzame bijwerkingen kunnen hebben.
Aan welke gevaccineerden onder u is verteld dat u een experimenteel goedje kreeg ingespoten en dat u zelf verantwoordelijk bent voor welke gevolgen dan ook.
De vaccins zijn niet experimenteel, dit is z'n fabeltje wat blijft rond gaan onder een zeer kleine groep van de bevolking. Na meer dan aan jaar vaccineren zijn de gevolgen van vaccineren wel bekend. Geen bijwerkingen op langere termijn, zoals verwacht door de wetenschappers. 97% minder kans op IC opname en 94% op ziekenhuis opname mocht je besmet raken.
Een rondvraag onder mijn bekenden die gevaccineerd zijn: niemand. Ik draag ook nooit, zoals men dat noemt "bek pampers". Heb ik vrijstelling voor vanwege copd (Nee, ik rook niet)
Niemand noemt het "bek pampers" enkel een zeer klein groepje heeft bezwaar tegen mondkapjes. Veelal het groepje wat ook niet begrijpt dat Hugo de Jonge een minister is en besluiten neemt op basis van wetenschappelijk onderzoek en niet op basis van berichten op Twitter, Facebook of andere sociale media bronnen.
Ieder meerderjarig individu moet zelf beslissen wat hij/zij in het lichaam laat injecteren maar laat iemand die er anders over denkt wel in zijn/haar waarde. Helaas zie ik dat te vaak anders; zelfs binnen gezinnen en families.
Merk inderdaad dat jij iedereen in zijn waarde laat. Je noemt Hugo de Jonge minister van volksgezondheid non-stop "schoolmeester" en je noemt mondmaskers "bek pampers" waarmee je de drager eigenlijk baby's noemt. Dus als je oproept om iedereen in zijn/haar waarde te laten zou je hier dan zelf niet mee moeten beginnen?
Want ondanks dat jouw groep altijd spreekt over tweedeling is hiervan geen sprake. De grote meerderheid heeft gewoon zijn gezond verstand gebruikt en zich laten vaccineren, laat zich testen bij klachten en draagt een mondkapje in de ruimtes waar dit verplicht is.