Stop.
Zijn ouders hebben een winkel en moeten (weer) verplicht dicht. Beetje medeleven in plaats van neerbuigend commentaar is hier op zijn plek.
(En nee, dit is niet tegen Lady persoonlijk bedoeld, zij had de kortere reactie)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Stop.
Dat zijn moeder een winkel heeft die dicht moet, dat heeft hij nou net niet gezegd. Wil je medeleven krijgen, meld dat soort dingen dan. Wat Lady1234 zegt klopt gewoon, en zij deed dezelfde aanname als ik deed en anderen hier deden/zouden doen. Dus haar reactie is te begrijpen.Jablan schreef: ↑18 dec 2021 21:11Stop.
Zijn ouders hebben een winkel en moeten (weer) verplicht dicht. Beetje medeleven in plaats van neerbuigend commentaar is hier op zijn plek.
Nope. Ik erger me aan degenen die dat doen. Ik wil immers zo snel mogelijk door die winkel heen. Heb geen zin in al dat getreuzel en geteut van mensen die niks beters te doen hebben dan zich te vervelen op een plek die daar niet de gelegenheid voor is.
Nog beter, zorg dat anderen niet in hoeven te vullen. Een dergelijke opmerking schrijven als Nijogeth schreef, en dan zonder uitleg zorgt ervoor dat mensen in gaan vullen.
Daarvoor heb je de andere oplossing: navragen.
Gezien de hoeveelheid mensen die over de opmerking vielen geldt toch echt: zorg dat mensen niet hoeven te vragen. Dergelijke uitspraken doen en dan verwachten dat mensen gaan vragen watje bedoelt etc., zo werkt het niet.
De oudere garde hier weet inderdaad dat mijn ouders een schoenenzaak hebben. Ik denk dat Lady dit ook wel weet.kuklos schreef: ↑18 dec 2021 21:17Dat zijn moeder een winkel heeft die dicht moet, dat heeft hij nou net niet gezegd. Wil je medeleven krijgen, meld dat soort dingen dan. Wat Lady1234 zegt klopt gewoon, en zij deed dezelfde aanname als ik deed en anderen hier deden/zouden doen. Dus haar reactie is te begrijpen.
Maar u hebt alle tijd om een geschikte tijd uit te zoeken om uw boodschappen te doen. Dan hoeft u zich niet te ergeren.witte angora schreef: ↑18 dec 2021 21:21Nope. Ik erger me aan degenen die dat doen. Ik wil immers zo snel mogelijk door die winkel heen. Heb geen zin in al dat getreuzel en geteut van mensen die niks beters te doen hebben dan zich te vervelen op een plek die daar niet de gelegenheid voor is.
Ik vond het best netjes voor iemand die net een huilende moeder aan de lijn had. Een moeder die er niets meer van snapt, want de problemen kunnen toch echt niet van hun kant komen, maar ze worden wel gestraft. En ze mogen weer gaan delven in het eigen spaargeld, want de overheid komt ze waarschijnlijk weer niet tegemoet. Dat doet gewoonweg pijn.
Dat het niet prettig ik snap ik, maar dit kan toch nog gewoon.
Dat lijkt me voor een schoenenzaak wel mogelijkheden te bieden, de meeste schoenenzaken lijken immers tegenwoordig wel een webshop te hebben.Alle niet-essentiële winkels zijn gesloten. Bestellen, afhalen en retourneren is mogelijk.
Een paar schoenen moet gepast worden. Via de website is leuk, maar er valt geen droog brood mee te verdienen. Een gemiddeld paar schoenen moet 4 of 5 keer verstuurd worden voor het verkocht wordt.Cro schreef: ↑18 dec 2021 22:15Dat het niet prettig ik snap ik, maar dit kan toch nog gewoon.
Als ik lees in de maatregelen:
Dat lijkt me voor een schoenenzaak wel mogelijkheden te bieden, de meeste schoenenzaken lijken immers tegenwoordig wel een webshop te hebben.Alle niet-essentiële winkels zijn gesloten. Bestellen, afhalen en retourneren is mogelijk.
Nou, de cijfers die omlaag gaan bijvoorbeeld. De cijfers uit andere landen met de Omikron variant, die lijken me toch meer representatief dan de aannames van het omt. Of zij moeten cijfers hebben die anders zijn, maar dat betekent dat de overheden van die landen liegen.
Daar heb ik persoonlijk dan geen last van, misschien dat ik een makkelijke klant ben, maar bijvoorbeeld mijn sportschoenen koop ik al jaren enkel online, meerdere paren per jaar en terugsturen is nog nooit aan de orde geweest. Maatvoering klopt altijd.Nijogeth schreef: ↑18 dec 2021 22:33Een paar schoenen moet gepast worden. Via de website is leuk, maar er valt geen droog brood mee te verdienen. Een gemiddeld paar schoenen moet 4 of 5 keer verstuurd worden voor het verkocht wordt.Cro schreef: ↑18 dec 2021 22:15Dat het niet prettig ik snap ik, maar dit kan toch nog gewoon.
Als ik lees in de maatregelen: