Ja.
Heb al een vorige maand een mail gestuurd
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
De tarieven januari variabel zijn binnen.Noël Maesen schreef: ↑20 dec 2021 17:28Het is inderdaad moeilijk een nieuwe leverancier te vinden, dat is 1 één.
De prijzen zijn verdubbelt bij gas, electriciteit. Minder betalen is meer afrekening.
Ik denk dat de gok voor een variabel tarief best goed te maken is. Waarschijnlijk zijn de kosten in het begin van het jaar wat hoger maar gaan deze dalen als het weer warmer wordt of in de zomer. Dat is dan het moment om over te stappen naar een vast contract.Noël Maesen schreef: ↑20 dec 2021 17:28Het is inderdaad moeilijk een nieuwe leverancier te vinden, dat is 1 één.
De prijzen zijn verdubbelt bij gas, electriciteit. Minder betalen is meer afrekening.
Mijn voorstel werd gedaan om ook van het failliette bedrijf over te schakelen naar een Variabel rente en geen vast contract.
Dit houd wel in dat de prijzen HOGER KUNNEN WORDEN???? ( DIT WEET NIEMAND) Maar ook kunnen dalen: het is een gok.
Een nieuwe leverancier geeft soms een promotie als nieuwe klant (neem een grote). Houd hier ook weer rekening voor welke periode dit is.
Eneco startte in mijn geval de 1ste van de volgende maand + 1 maand opzeg. Mijn noodleverancier vroeg dan nog een NOODTARIEF dus ook een sur +
Uitzoeken, vergelijken, een meer verbruik marge ingeven. Soms is het goed meer voorschotten te betalen en terug te krijgen. Toch bij mijn failliette maatschappij ben ik de voorschotten kwijt na afrekening. Maak dus een keuze. Mijn hoop was ook GOED ..... OF NIET![]()
![]()
![]()
Dat suggereert dat je als het jou uitkomt kan aanpassen. Heeft een variabel contract dan geen looptijd?Ik_weet_niet_alles schreef: ↑20 dec 2021 18:08Ik denk dat de gok voor een variabel tarief best goed te maken is. Waarschijnlijk zijn de kosten in het begin van het jaar wat hoger maar gaan deze dalen als het weer warmer wordt of in de zomer. Dat is dan het moment om over te stappen naar een vast contract.
Niet meer als de opzegtermijn (gebruikelijk 1 maand). Als u het nieuws hebt gezien komen zij met precies hetzelfde advies.16again schreef: ↑20 dec 2021 18:18Dat suggereert dat je als het jou uitkomt kan aanpassen. Heeft een variabel contract dan geen looptijd?Ik_weet_niet_alles schreef: ↑20 dec 2021 18:08Ik denk dat de gok voor een variabel tarief best goed te maken is. Waarschijnlijk zijn de kosten in het begin van het jaar wat hoger maar gaan deze dalen als het weer warmer wordt of in de zomer. Dat is dan het moment om over te stappen naar een vast contract.