Dat klopt ook niet.
De figuur zegt: Van de gevaccineerden boven de 65, heeft 54% de booster gehad.
Mensen met booster shot zijn immers per definitie volledig gevaccineerd
Dat is het percentage dat gevaccineerd is van de 65+ers. Je moet op de tab Booster Doses klikken om het percentage met een booster dose te zien.Jose2501 schreef: ↑20 dec 2021 19:33@kuklos schrijft: ik denk, laat ik deze claim toch maar even controleren. En wat blijkt? Het klopt - uiteraard - weer niet.
Want:
Mensen met een booster shot, daarvan is 54,3% volledig gevaccineerd, boven de 65 jaar.
Kijk @kuklos: Als je mijn link aanklikt zie je dit: Onderaan in tabel: Population ≥ 65 Years of Age
56.225.030 People received a booster dose 95%
Total Vaccine Doses
Delivered
605.236.885
Administered
495.101.938
Learn more about the distribution of vaccines.
203.9M
People fully vaccinated
60.2M
People received a booster dose**
Vaccinated People
Count
Percent of US Population
Total
241.571.084
72,8%
Population ≥ 5 Years of Age
241.531.052
77,3%
Population ≥ 12 Years of Age
235.496.390
83,1%
Population ≥ 18 Years of Age
219.661.037
85,1%
Population ≥ 65 Years of Age
56.225.030
95%
The percent of the population coverage metrics are capped at 95%. Learn how CDC estimates vaccination coverage.
*For surveillance purposes, COVID Data Tracker counts people as being “fully vaccinated” if they received two doses on different days (regardless of time interval) of the two-dose mRNA series or received one dose of a single-dose vaccine.
**The count of people who received a booster dose includes anyone who is fully vaccinated and has received another dose of COVID-19 vaccine since August 13, 2021. This includes people who received booster doses and people who received additional doses.
***Some COVID-19 vaccine recipients are recommended to receive booster doses.
precies het "poldermodel" waardoor onze overheid telkens te laat is met maatregelen (eerst moeten allerlei organen daar hun plasje over doen , wordt er gekneed tot er iets uit komt rollen wat de minste groeperingen kwaad doet, of ook niet).angel1978 schreef: ↑20 dec 2021 14:42Nee, dat is totaal niet wat ik zeg..we zijn het eens dat het zo goed als zeker is dat het klopt.
Het KAN kloppen, maar voordat ik dat beaam of met je eens ben wil ik daar graag mijn eigen mening over vormen. Tot die tijd sluit ik het een niet uit, maar neem ik het ander ook niet zomaar aan.
Wat is de reden dat je keer op keer met hele stukken komt die wij dan kunnen lezen ( of misschien wel moeten lezen van je) ?Jose2501 schreef: ↑20 dec 2021 21:26Rogier Rumke is gastauteur op het blog van Maurice. Vandaag plaatste hij een kritisch artikel over de lockdown en de maatregelen die nu gelden.
Punt voor punt analyseert hij de voorgestelde maatregelen. En dat is niet mis. In 1 maand lockdown een verlies van miljoenen Qualy's "kwaliteit van levensjaren" plus een enorme economische schade. 115 miljard euro.
Maar voor wie is geïnteresseerd lees maar: https://www.maurice.nl/2021/12/20/hoeve ... nnenstreek
What's new? Besef dat de meeste links waar je op klikt, reclame centjes laten rollen naar de maker van die website.Bob Schurkjens schreef: ↑20 dec 2021 22:15Wat is die Maurice toch een ouwe bedelaar. Elke keer dat ik op zo'n link van Jose2501 klik, wil hij centjes.
moederslink schreef: ↑20 dec 2021 22:08Wat is de reden dat je keer op keer met hele stukken komt die wij dan kunnen lezen ( of misschien wel moeten lezen van je) ?Jose2501 schreef: ↑20 dec 2021 21:26Rogier Rumke is gastauteur op het blog van Maurice. Vandaag plaatste hij een kritisch artikel over de lockdown en de maatregelen die nu gelden.
Punt voor punt analyseert hij de voorgestelde maatregelen. En dat is niet mis. In 1 maand lockdown een verlies van miljoenen Qualy's "kwaliteit van levensjaren" plus een enorme economische schade. 115 miljard euro.
Maar voor wie is geïnteresseerd lees maar: https://www.maurice.nl/2021/12/20/hoeve ... nnenstreek
Ik ga er van uit dat we er zelf na bijna 2 jaar wel het nodige van weten of niet misschien.
Wat is je doel toch?
Waar wil je ons van overtuigen ? Over de ' kwalijke Corona aanpak ' hier in Nederland?
Zelf lees en volg ik nagenoeg alles en voor de rest gebruik ik mijn eigen hersens en mijn gezonde verstand.
De aanpak , waar dan ook en hoe dan ook en door wie dan ook , heeft op mij persoonlijk niet veel invloed. Ik vertrouw op mijn vaccinaties en mijn gezond gestel.
Maar jij bent er heel erg mee bezig, bijna obsessief idd.
Ik denk eerlijk gezegd dat het gros van de Radar bezoekers jouw stukken niet eens leest.
Niet l***lig bedoeld, maar het is steeds véél en van hetzelfde.
Wij wonen in Nederland en moeten het ( soms helaas) doen met ons beleid.
Geen zorgen, Reggie, ik sta erg stevig op mijn pootjes .
Exact. Maar schrijf maar niet over de corona-gerelateerde dingen die je in het leven meemaakt, want gegarandeerd krijg je door de weinigen die het lezen bagger en/of verwijten over je heen. Terwijl het topic onder andere juist voor dat soort dingen bedoeld was.