Coronavirus - algemeen topic (deel 3)
Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)
Europese coronareisbewijs verloopt na negen maanden zonder boosterprik
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2034261 ... oosterprik
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2034261 ... oosterprik
Bedenk eens iets orginelers.Bob Schurkjens schreef: ↑21 dec 2021 12:18Kliekje van meelopers. Je bedoelt zeker de gevaccineerde wappies Reggie?
-
Ik heb zelf niet de indruk dat er hier ' meelopers' zijn ; ik vind de vaste forummers behoorlijk authentiek , ja er wordt nogal geliked maar dat mag wanneer je het ergens mee eens bent.
NB : nu niet Reggie aanvallen hè, zij is ook wie ze is en zeker authentiek!
Doeslief#
Doeslief#
Laatst gewijzigd door moederslink op 21 dec 2021 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
reggie2
en scharrelschipper
vinden dit leuk
-
Val ik hem aan? Reggie had het zelf over een kliekje van meelopers. Wie hij daar mee bedoelt blijft onduidelijk. Ik dacht zelf aan gevaccineerde wappies, maar daar krijg ik een sneer op.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Sorry, bedoelde écht niet expliciet jou hoor, maar had je wel gequote omdat het zinnetje duidelijk was .
Jouw quote weggehaald.
Jouw quote weggehaald.
-
Geeft niet hoor
moederslink
vindt dit leuk
In dit bericht van de NOS staat toch echt iets anders:
NOS schreef:Advies ambtenaren: doe onderzoek naar voor- en nadelen prikplicht
Ambtenaren van drie ministeries (Financiën, Economische Zaken en Klimaat en Sociale Zaken en Werkgelegenheid) pleiten voor een onderzoek naar de voor- en nadelen van een vaccinatieplicht. Ze doen dat in een advies aan het kabinet. Een vaccinatieplicht ligt politiek gevoelig.
Het kabinet moet nog beslissen of zo'n onderzoek er komt. (...)
kuklos
vindt dit leuk
Ik vraag me toch af waarom men dat wil laten onderzoeken. En voor welke vaccinaties dat gaat gelden. En hoe ze dat in de toekomst ook weer toe kunnen passen.
Men? Men wil niets, een aantal ambtenaren geeft een advies. En waarom? Om de voor- en nadelen duidelijk te krijgen.
Over het algemeen wil men dit laten onderzoeken zodat er een gedegen beslissing over genomen kan worden.
Er zijn er genoeg (ook hier) die graag op onderbuikgevoel een beslissing nemen, maar een kabinet wil dat graag zoveel mogelijk op basis van argumenten. Een onderzoek naar de voor- en nadelen is dan compleet logisch.
Dat snap ik, maar er is toch meer reden nodig om iets te onderzoeken, alhoewel ze laten tegenwoordig alles onderzoeken. Als ik de kamer vandaag hoorde, is er weinig animo voor prikplicht.
Ik ben het niet met je eens......er zijn heel wat meelopers.moederslink schreef: ↑21 dec 2021 14:14Ik heb zelf niet de indruk dat er hier ' meelopers' zijn ; ik vind de vaste forummers behoorlijk authentiek , ja er wordt nogal geliked maar dat mag wanneer je het ergens mee eens bent.
Doeslief#
scharrelschipper
vindt dit leuk
Het is in ieder geval heel duidelijk wie er aan het proberen is een tweedeling te veroorzaken..
Jij bent een van de "leuke " gasten hier.moederslink schreef: ↑21 dec 2021 14:14Ik heb zelf niet de indruk dat er hier ' meelopers' zijn ; ik vind de vaste forummers behoorlijk authentiek , ja er wordt nogal geliked maar dat mag wanneer je het ergens mee eens bent.
Doeslief#
moederslink
vindt dit leuk
-
reggie2
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Dat zien ze niet in hun race om hun gelijk te krijgen.Ik_weet_niet_alles schreef: ↑21 dec 2021 16:25
Die tweedeling is er lang, voornamelijk ontstaan door de tunnelvisie van de gevaccineerden en de politiek.
jullie bevestigen hiermee overduidelijk mijn punt
Techneut71
, Lady1234
en kuklos
vinden dit leuk
-
reggie2
en scharrelschipper
vinden dit leuk