scharrelschipper schreef: ↑14 jan 2022 21:09
oke,maar ik zie nog steeds geen verschil.
Ernstige bijwerking of ondanks vaccinatie toch corona.
Lijkt mij allebei niet best.
Maakt het wat uit waardoor iemand opgenomen is?
Wel voor de langzamerhand minder leuke discussie hier lijkt het.
Als je niet of niet voldoende gevaccineerd bent is het je eigen schuld als je in het ziekenhuis terecht komt.
Als je volledig gevaccineerd bent is het de schuld van ,tja wiens schuld eigenlijk?
Doe ik een poging, als het mag.
Als je door de bijwerkingen van een vaccin in het ziekenhuis belandt, dan is een goede behandeling mogelijk.
Als je met het virus daar terechtkomt, is de prognose compleet anders, afhankelijk van allerlei persoonlijke kenmerken.
Het is echt waar - genoeg cijfers voor handen - , dat met vaccin alles minder is. Minder heftig verloop, minder lang besmettelijk voor anderen, minder kans om in het ziekenhuis te landen, minder kans om het virus op te lopen.
En hoe bewust de keuze om je niet te laten vaccineren ook is, het geduld, het begrip en de empathie bij de rest van de mensen voor je keuze raakt op, omdat iedereen wil, dat het voorbij is en een gewoon leven mogelijk wordt. Zonder keer op keer met nieuwe beperkingen te maken te krijgen.
*
^^ Laatste link naar columnist MdH geeft: Mauricr heeft je steun nodig. Daaronder: pagina bestaat niet. Blijkbaar was de mening alweer achterhaald.