En juist in Wuhan staat een lab, dat onderzoek deed naar van dieren afkomstige Coronavirussen.
Een WHO afvaardiging met Koopmans in de gelederen dat de herkomst van Corona probeerde te onderzoeken , mocht dat lab niet eens inspecteren.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
En juist in Wuhan staat een lab, dat onderzoek deed naar van dieren afkomstige Coronavirussen.
En dan vraag ik mij af op wat voor school jij voor de klas staat.xflorisx schreef: ↑21 jan 2022 14:03Ik vraag mij wel even af in welke branche jij werkzaam bent. Een ding weet ik al wel. Het is niet in het onderwijs. Ondanks alle mogelijke maatregelen zijn het besmettingsfabrieken. Mondkapjesgebruik kan gewoon niet nageleefd worden. Afstand tot docenten lukt veelal ook niet. Omdat ik mijn prikjes wel gehad heb, hoef ik niet meer in quarantaine. Enkele anti vaxxer collega's zitten al thuis.
Opengooien wil iedereen. Maatschappij weer laten opengaan wil ook iedereen. Maar er zijn genoeg (oudere werkende) die nog graag gezond blijven.
Dat weet ik zeker van niet. Dat zou dan wel op de lijst met bezoekers staan.
De toelating van de eerste vier vaccins is inmiddels definitief.Jose2501 schreef: ↑21 jan 2022 17:31Dat het maar tijdelijk effectief is. Zij hebben voorlopige toestemming gekregen op basis van studies met relatief kleine populatie. Eerste studies bevatten relatief ook weinig ouderen en kwetsbare mensen. Waarvan Pfizer ook niet open en eerlijk is geweest over de resultaten. De FDA steunt die geheimhouding. Allemaal redenen om groot wantrouwen te hebben naar mijn mening.
En?
Inderdaad, niet veel anders.Nijogeth schreef: ↑21 jan 2022 19:50Overigens is Rutte optimistisch over versoepelen komende week. Want de situatie is erg verbeterd ten opzichte van vorige week, volgens hem.
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is die situatie niet heel anders. De ziekenhuisbezetting daalt nog steeds en de besmettingen stijgen. Dat gebeurt nu al een maand.
Makers van het virus???Lady1234 schreef: ↑21 jan 2022 17:17Kent u Asha persoonlijk, zodat u zich kunt aanmatigen iets over haar overgewicht te zeggen?Jose2501 schreef: ↑21 jan 2022 17:08Bedoel je de makers van de vaccins denk ik?
Asha ten Broeke zou eerst eens wat moeten doen aan haar overgewicht voordat ze haar mond open doet over ongevaccineerden. Als je zoveel overgewicht hebt om welke reden dan ook begrijp ik dat je bang bent. Maar daarvoor hoeven anderen toch niet de prijs te betalen?
En wat valt er de makers van het virus te verwijten?
Jablan,je overdrijft.Jablan schreef: ↑21 jan 2022 20:00De toelating van de eerste vier vaccins is inmiddels definitief.Jose2501 schreef: ↑21 jan 2022 17:31Dat het maar tijdelijk effectief is. Zij hebben voorlopige toestemming gekregen op basis van studies met relatief kleine populatie. Eerste studies bevatten relatief ook weinig ouderen en kwetsbare mensen. Waarvan Pfizer ook niet open en eerlijk is geweest over de resultaten. De FDA steunt die geheimhouding. Allemaal redenen om groot wantrouwen te hebben naar mijn mening.
Het is normaal, dat medicijnen eerst voorlopig worden toegelaten, omdat er altijd aanvullend onderzoek wordt gedaan. (Wij zitten ook in zo'n onderzoek.)
Deze vaccins zijn de best geteste en meest onderzochte medicamenten in ruim een eeuw.
Niet eerder waren de fase drie testgroepen zo groot. Niet eerder waren alle mogelijke bijwerkingen zo snel bekend. Niet eerder is een vaccin op de markt gekomen met zo'n hoog rendement.
Je wantrouwen is op fabels gebaseerd.
Plaats je hier nog keer die onzin, wordt het de meldknop wegens het verspreiden van desinformatie.
Je opening met tijdelijk effectief wordt ingehaald door de werkelijkheid van Omikron - wie gevaccineerd is en positief test op deze variant, heeft nog steeds een hoge mate van bescherming tegen een ernstig verloop en tegen long-covid-verschijnselen.
Vaccins die 100% bescherming bieden, bestaan niet. Ook niet tegen andere ziektes. Je verwachtingen zijn te hoog en buiten de realiteit.
Gaan we weer die discussie krijgen over het verschil tussen een mening en een feit? En het plaatsen van onjuiste zaken die als feit worden gepresenteerd?scharrelschipper schreef: ↑21 jan 2022 21:17Als je het met iemand oneens bent is dat toch geen geldige reden om op de meld knop te drukken?
Jou mening is niet heilig ,net zomin als die van iemand anders,maar het getuigd van een tunnelvisie als je andere meningen desinformatie noemt.
Om kansen te berekenen zijn gegevens nodig. Laat China die nu niet verstrekken.
Waar noem ik roekeloos? De regering vergeet wel een groep mensen ja. Tot dusver bestond covid eigenlijk uit mild, ernstig ziek en dood. Maar long covid wordt in de regering weinig over gepraat en voor geregeld.Lady1234 schreef: ↑21 jan 2022 15:50Onkruid71 schreef: ↑21 jan 2022 14:30Toch weer een interessant stuk in de Volkskrant, dat er meer speelt als dood een ziekenhuisopname.
https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~bae245a4/
Er wordt maar steeds gezegd dat er genoeg aandacht aan besteden wordt, maar volgens mij denken de patiënten er anders over. Ook in de politiek wordt er weinig aandacht aan besteed.
Wanneer dringt dat gedeelte nu eens door in Den Haag?
Nou is het beleid van de overheid ineens weer roekeloos? Volgens mij is iedereen die zich niet asn de regels houdt, of wil houden roekeloos.
Als het om slachtoffers gaat wel van long COVID gaat zou ik dat wel kunnen zeggen. Er is weinig voor geregeld ondanks alle waarschuwingen. Het moet nu nog allemaal geregeld worden.
Well wat er daarna allemaal niet geregeld was. Bijvoorbeeld geen hulp in het eerste jaar als je niet mee deed aan het onderzoek. En dat het nu nog allemaal geregeld moet worden met het UWV, want die zeer mensen met dezelfde klachten gewoon uit de ziektewet normaal gesproken. Om maar ff een voorbeeld te noemen.