Ik heb de laatste tijd last van post dat niet aankomt. Dat is erg vervelend, want ik had wat leuke dingen besteld en die kwamen met de brieven post. Dat is nooit aangekomen. En dat is al 3 keer gebeurt.
Ik had hier een klacht over geschreven naar PostNL en ze hebben me een sorry kaartje gestuurd
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Maar wat ik me nu ineens afvraag, Waarom zijn zij eigenlijk totaal niet aansprakelijk voor het verlies van post? Je betaald er toch voor? Het is eigenlijk heel vreemd. Je koopt de dienst met een postzegel. Kost bijna een euro, om een stukje papier een stad verderop te brengen... en dan brengen ze het niet eens. Terwijl ze de euro wel in de zak houden. Los van het verlies van de waarde die in de envelop zat, krijg je dan niet op zn minst je euro terug?
Weet iemand waarom dit is? Waarom is PostNL vrijgesteld van leveringsplicht? Als je zeker wilt zijn dat het aankomt, dan moet je vier keer zoveel betalen en dan gaan ze ineens hun best doen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Zou leuk zijn als loodgieters dat ook doen. Betaal 100 euro en dan komen we "misschien", maar betaal 400 euro en dan komen we zeker
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)