| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Coronavirus - algemeen topic (deel 4)
Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)
Dankjewel. Zo’n hummeltje van vijf weken.
Oei, dat is altijd heel akelig, zo'n kleintje in het ziekenhuis. Ik hoop dat hij er snel weer helemaal bovenop komt.
Da's pittig, met zo'n jong kindje! Nu weer thuis, begrijp ik. Hopelijk betert het snel!
Lady1234
vindt dit leuk
Edit. scontra.scharrelschipper schreef: ↑07 mar 2022 20:58
Overigens ben ik geen fan van boa`s, het zijn (met respect voor de mensen zelf) natuurlijk tweederangs agenten.
Laat ook maar het is het zout in de soep niet waard.
Moneyman
vindt dit leuk
Een kleine van 5 weken die nog volledig steunt op de afweer van moeders en een nog niet volledig ontwikkeld afweersysteem zal hier weinig immuniteit aan over houden. Daar is het nog veel te jong voor!
Gelukkig is de kans heel klein, maar als er effecten zijn dan zullen die alleen negatief zijn.
Hij gaat gelukkig vooruit, maar hoest nog wel heel veel. Verder is het afwachten.
-
scharrelschipper
pap,geen soep.scontra schreef: ↑15 mar 2022 11:29Edit. scontra.scharrelschipper schreef: ↑07 mar 2022 20:58
Overigens ben ik geen fan van boa`s, het zijn (met respect voor de mensen zelf) natuurlijk tweederangs agenten.
Het is echt soep en geen pap !scharrelschipper schreef: ↑15 mar 2022 20:43pap,geen soep.scontra schreef: ↑15 mar 2022 11:29Edit. scontra.scharrelschipper schreef: ↑07 mar 2022 20:58
Ik heb echter een eitje in de soep gedaan om het zoutgehalte wat te verminderen, vandaar het weghalen van mijn gezouten reactie op uw opmerking over de functie van Boa's.
van mijn gezouten reactie op uw opmerking over de functie van Boa's.
Want @scharrelschipper moet net zo denken als dat jij doet?? Onzin.
@Lady , beterschap voor de kleine.
-
scharrelschipper
scontra schreef: ↑16 mar 2022 12:44reggie2 schreef: ↑16 mar 2022 12:24Ik zit er niet mee,want ik heb er niets van gezien.van mijn gezouten reactie op uw opmerking over de functie van Boa's.
Nee en juist daarom heb ik mijn reactie ook gelijk weer weggehaald !
Een ieder reageerd zoals zij/hij wil zolang het netjes blijft.
Dat doe ik ook m.i.
Zoniet,dan grijpen de mods in toch?
Achterkleinzoon was even uit het ziekenhuis, maar gisteravond er weer in. Zou vanmorgen weer naar huis mogen, maar voor de zekerheid toch maar niet.
Dus letterlijk halen en brengen.
Dus letterlijk halen en brengen.
Zenuwslopend is dat. Sterkte!
Lady1234
vindt dit leuk
Maar het doet me deugd dat ze helemaal geen risico nemen. Zuurstof in bloed nog niet voldoende, dus blijven. Klaar.
-
witte angora
Sterkte, Lady.
Lady1234
vindt dit leuk
Lady1234
vindt dit leuk
Ik moest hieraan denken:
Eind van de maand de laatste in de huidige vorm met een terugblik van de twee virologen op de afgelopen 2 jaar.
En over je achterkleinkind: lijkt mij goed kloppen met de indruk van mevr. Ciesek. En hoe vervelend het ook is, ik vind het positief dat er snel wordt gereageerd en de kleine is opgenomen.
De virologe uit de quote is Sandra Ciesek. Er is een nieuwe aflevering van de podcast gemaakt, maar inhoudelijk te specifiek voor Duitsland en daardoor weinig interessants voor Nederland erin.Jablan schreef: ↑15 feb 2022 21:29Kans op ziekenhuisopname is bij kinderen met Omikron minstens even hoog, bij volwassenen lager dan onder Delta. Eigen indruk van de virologe: bij kleine kinderen zijn de luchtwegen kleiner en dan heeft zo'n kind het sneller benauwd bij een virus als dit, krijgt de ouders sneller richting arts en worden ze sneller opgenomen. Het verloop geeft er geen medisch gezien geen noodzaak voor, het zijn vooral opnames ter observatie, voor het geval het kind nog erger ziek wordt.
Eind van de maand de laatste in de huidige vorm met een terugblik van de twee virologen op de afgelopen 2 jaar.
En over je achterkleinkind: lijkt mij goed kloppen met de indruk van mevr. Ciesek. En hoe vervelend het ook is, ik vind het positief dat er snel wordt gereageerd en de kleine is opgenomen.
Maar als de saturatie van het bloed niet voldoende is, of wordt, wordt er medisch ingegrepen, oftewel gehandeld. Ik begrijp die stelling van die virologe niet zo goed.
Thuis aan de zuurstof dan maar?
Thuis aan de zuurstof dan maar?