Thank you for getting in touch about your order.
Your package has been returned to us. I am sorry for the inconvenience.
We would like to offer you a replacement or a refund.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
ik zou daarom nooit van te voren betalen, want dan moet je die kosten ook weer gaan verhalen.NeoDutchio schreef: ↑14 aug 2021 15:33Hier hetzelfde, de app werkt schijnbaar niet zoals het zou moeten. Ik heb 2 pakjes met inklaringskosten (een uit Thailand en eentje uit Duitsland) die beide staan als "bezorgtijd niet bekend" en "pakket is nog niet door PostNL ontvangen". Eentje blijkt terug gestuurd te zijn en de ander is nog onbekend waar die is. Doe je niets tegen, behalve geduldig afwachten en zorgen dat de verzender het opnieuw gaat opsturen.
Ik kon niet eens betalen. Dat zou pas gaan als het pakket vrijgegeven werd. Wel stond ineens 1 pakje op bezorgd met de invoerkosten betaald. Een dag later stond het weer alszijnde niet ontvangen door PostNL. Ik maak mij er niet zo druk om, de spullen zijn niet van levensbelang.PJ 66 schreef: ↑14 aug 2021 15:49ik zou daarom nooit van te voren betalen, want dan moet je die kosten ook weer gaan verhalen.NeoDutchio schreef: ↑14 aug 2021 15:33Hier hetzelfde, de app werkt schijnbaar niet zoals het zou moeten. Ik heb 2 pakjes met inklaringskosten (een uit Thailand en eentje uit Duitsland) die beide staan als "bezorgtijd niet bekend" en "pakket is nog niet door PostNL ontvangen". Eentje blijkt terug gestuurd te zijn en de ander is nog onbekend waar die is. Doe je niets tegen, behalve geduldig afwachten en zorgen dat de verzender het opnieuw gaat opsturen.![]()
NeoDutchio schreef: ↑14 aug 2021 15:54Ik kon niet eens betalen. Dat zou pas gaan als het pakket vrijgegeven werd. Wel stond ineens 1 pakje op bezorgd met de invoerkosten betaald. Een dag later stond het weer alszijnde niet ontvangen door PostNL. Ik maak mij er niet zo druk om, de spullen zijn niet van levensbelang.PJ 66 schreef: ↑14 aug 2021 15:49ik zou daarom nooit van te voren betalen, want dan moet je die kosten ook weer gaan verhalen.NeoDutchio schreef: ↑14 aug 2021 15:33Hier hetzelfde, de app werkt schijnbaar niet zoals het zou moeten. Ik heb 2 pakjes met inklaringskosten (een uit Thailand en eentje uit Duitsland) die beide staan als "bezorgtijd niet bekend" en "pakket is nog niet door PostNL ontvangen". Eentje blijkt terug gestuurd te zijn en de ander is nog onbekend waar die is. Doe je niets tegen, behalve geduldig afwachten en zorgen dat de verzender het opnieuw gaat opsturen.![]()
Zelfs bij een zending vanuit Duitsland kreeg ik een factuur voor €4,-. Oftewel, alleen de kosten, niet de BTW. Ra ra ra.
Dat moet toch niet verbazen, de regels voor kleine eCommerce zendingen zijn per 1 juli j.l. (voor het eerst in tientallen jaren) drastisch veranderd en zowel webshops als koeriersbedrijven hebben daar last van door, laten we zeggen, aanloopproblemen en kinderziektes met de software. Er moeten opeens miljoenen aangiften gedaan worden via een totaal nieuw systeem bij de Dounane (DECO) en noch Douane, noch koeriers kunnen toveren. Implementatie van nieuwe regels gaat altijd wat stroef in het begin, denk aan de eerste paar maanden na opening van de binnengrenzen in de EU in 1993. We weten nu niet beter maar de eerste 6 maanden waren chaos.