De vraag is natuurlijk of u zelf de lezers wel juist informeert in dit geval.Moneyman schreef: ↑24 mar 2022 14:17Natuurlijk kan ik dat wel stellen, want je stellingen zijn simpelweg onwaar. Je geeft expliciet aan dat TS geen rechten heeft, en zowel die conclusie als de gegeven argumentatie is op alle fronten onjuist.Jansjepanje schreef: ↑24 mar 2022 14:05Ik heb meteen een klacht ingediend en verzoek om verwijdering van uw "statement", want dit kunt u natuurlijk niet zo stellen.
Integendeel, gezien de reactie van de persoon in kwestie, heb ik juist ruimschoots gelijk gekregen. Reactie bevestigd wat ik zei.
Gelieve nogeens vanaf het begin alles rustig door te lezen, dan zult u het met mij eens zijn dat de klager meer valt te verwijten dan het autobedrijf en dat er sprake is van 0 % recht en 100% tekortkoming door gebrek aan onderzoek.
Overigens wijs ik de klager erop dat wijze les nr. 3 in aantocht is, want m.i. is het wachten op een aanklacht wegens laster / smaad door Automotive.
Het niet doen van een aankoopkeuring is niet handig, daar zijn we het allemaal over eens - inclusief TS. Maar jouw conclusie dat dat zou leiden tot "0% recht" slaat nergens op. Er is sprake van een consumentenkoop, mét de daarbij behorende rechten.
En de reden dat ik dat aangeef, schreef ik er al bij: je stuurt de lezers de verkeerde kant op.
Je nu toegevoegde statement dat er een risico is wegens smaad of laster is eveneens onzin: zolang TS het bij de feiten houdt (en er is geen reden daaraan te twijfelen), is een dergelijke klacht kansloos.
U beweerd heel stellig, maar levert geen enkel overtuigend argument.
Maar ik ga stoppen met welles/nietes en ga over tot de orde van de dag!