Kreeg Zaterdag mijn nieuwe mobiele sim-kaart. Deze in mijn telefoon gezet. Werkte natuurlijk niet.
Helpdesk pas Maandag bereikbaar (hmm.... Ik dus bellen - ok moet ff wennen dat het robot-menu niet zo kort is als xs4all - begreep dus dat de wachttijd 15 minuten kon duren. Ter informatie, bij de vroegere xs4all hadden wij dus nooit wachttijd......
Na 39 minuten (!) eindelijk iemand aan de lijn, hij ging even wat opzoeken .... paf ..... verbinding weg .......
Weer bellen .......
Intussen via de chat (duurt ook 20 minuten maar daar kun je dus niks mee. wel linkje gekregen over de verfijnde instellingen.
Toen opeens een stem van een medewerker op de speaker na een wachtijd van wederom 40 minuten (!)
ik werd dus naderhand doorverbonden naar een technische medewerker ......... pff weer 20 minuten in de wacht .......
intussen webpagina bekijken over verfijnde instellingen instructies...... nauwelijks te lezen........ zéér lichtgrijze karakters op een witte achtergrond. maar met de muis er overheen en veel geknoei kon ik het document toch beetje lezen.
met veel moeite toch gelukt ......
Intussen was het gratis muziekje nog steeds voor nog eens 45 minuten aan het afspelen ........
na nog eens 10 minuten gewacht te hebben toch maar de telefoon maar neergelegd.
Nou, dat was een warm welkom van KPN voor ex-xs4all klanten .......
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
en geloof me, het kostte wel 3 euro meer, maar een service die we toch hadden !!!!!
ik heb toch medelijden met die kpn-klanten die wat aan de hand hadden, wat hebben die moeten doorstaan.
Ik ga toch maar eens een boksbal aanschaffen voor als ik kpn nog eens nodig heb ......
Terloops tijdens chat en telefoon gevraagd of het mogelijk was of je het modem met gereduceerde prijs kon overnemen (naar duur van contractduur), maar dat was niet mogelijk ......... kpn .... we make it impossible......
volgens mij is dat toch gangbaar bij (sommige) providers dat je voor gereduceerd tarief je modem kan overkopen?