Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 07 sep 2017 16:18
Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
Het is bij problemen vaak onmogelijk om bedrijven en of instellingen telefonisch te benaderen.
Wel hebben m.n. veel bedrijven een domme computer met veel gestelde vragen waar je niets aan hebt.
Het lijkt er op dat veel bedrijven en instellingen hun verandwoordelijkheid afschuiven op een domme computer.
Dit is een belachelijke en gevaarlijke ontwikkeling.
Wel hebben m.n. veel bedrijven een domme computer met veel gestelde vragen waar je niets aan hebt.
Het lijkt er op dat veel bedrijven en instellingen hun verandwoordelijkheid afschuiven op een domme computer.
Dit is een belachelijke en gevaarlijke ontwikkeling.
Lady1234
vindt dit leuk
Re: Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
Klopt. Logisch ook. Computers zijn makkelijk te krijgen en een stuk goedkoper dan mensen.ronwilwijdeveld schreef: ↑31 aug 2022 14:58Het lijkt er op dat veel bedrijven en instellingen hun verandwoordelijkheid afschuiven op een domme computer. Dit is een belachelijke en gevaarlijke ontwikkeling.
Maar ik ben wel benieuwd. Waarom is een computer "dom", en wat is er precies "belachelijk en gevaarlijk"?
Re: Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
Valt wel mee hoor, ik krijg als ik moet bellen toch wel persoonlijk contact.
Re: Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
Computers zijn inderdaad dom , maar de personen die het programeren zijn slim omdat ze dan geen zinloze vragen hoeven te beantwoorden ,denk ik .
-
- Berichten: 1435
- Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28
Re: Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
ronwilwijdeveld schreef: ↑31 aug 2022 14:58Het is bij problemen vaak onmogelijk om bedrijven en of instellingen telefonisch te benaderen.
Wel hebben m.n. veel bedrijven een domme computer met veel gestelde vragen waar je niets aan hebt.
Het lijkt er op dat veel bedrijven en instellingen hun verandwoordelijkheid afschuiven op een domme computer.
Dit is een belachelijke en gevaarlijke ontwikkeling.
Gevaarlijk nog wel.. Die mag je uitleggen. En achter elke 'domme' computer zit nog steeds een klantenservice. Misschien iets beter naar het menu luisteren?
Re: Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
Die keuze menu's zijn wel erg lang aan het worden.
-
- Berichten: 1435
- Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28
Re: Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
Dat ben ik met je eens, maar dan nog. Als je iemand echt te pakken wil krijgen moet je die 30 seconde er maar voor over hebben. Ongeduld is geen goed argument.
Moet ik zeggen dat ik het nog nooit heb meegemaakt dat ik een bedrijf niet kan bereiken. Dus, tja...
reggie2
vindt dit leuk
Re: Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
Bedrijven vind ik nog wel meevallen, vind instanties veel erger, nooit dat je verantwoordelijke te pakken krijgt, bijna altijd een terugbel verzoek moet je dan aanvragen, en dan ook krijg je dan vaak te horen, dat je niet bereikbaar was (ze zijn dan gewoon vergeten te bellen). En dan weer een nieuw terugbel verzoek. Maar bedrijven vind ik dan nog wel meevallen.
Re: Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
Ik ook niet.Methusalah schreef: ↑31 aug 2022 15:43
Moet ik zeggen dat ik het nog nooit heb meegemaakt dat ik een bedrijf niet kan bereiken. Dus, tja...
Re: Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
Ik heb jaren KPN gehad, als ik ze nodig had, had ik ze zo aan de lijn.
Eind verleden jaar nog paar keer contact gehad ivm Digitenne, geen probleem..
Eind verleden jaar nog paar keer contact gehad ivm Digitenne, geen probleem..
-
- Berichten: 5330
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
Van dat soort instanties moet je het zakelijke nummer proberen. Vaak verbinden ze je dan door naar de consumenten afdeling en ben je sneller bij de juiste persoon is mijn ervaring.
Re: Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
Beter is bij kpn ver uit de buurt te blijven 
-
- Berichten: 5330
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
Nee hoor, ze hebben het beste netwerk vooral in het buitengebied.
Jablan
vindt dit leuk
Re: Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
Tja, wij verschillen van mening.
-
- Berichten: 5330
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
Dat kan en mag natuurlijk
reggie2
vindt dit leuk
Re: Telefonische bereikbaarheid bedrijven is in Nederland een ramp,vaak onmogelijk
Beetje dom en belachelijk topic onderwerp......ronwilwijdeveld schreef: ↑31 aug 2022 14:58Het is bij problemen vaak onmogelijk om bedrijven en of instellingen telefonisch te benaderen.
Wel hebben m.n. veel bedrijven een domme computer met veel gestelde vragen waar je niets aan hebt.
Het lijkt er op dat veel bedrijven en instellingen hun verandwoordelijkheid afschuiven op een domme computer.
Dit is een belachelijke en gevaarlijke ontwikkeling.
Wel zijn de wachttijden bij de klantenservice vaak bijzonder lang als je wil charter of mailen, zover dat laatste al kan.
Vraag advies bij het juridisch loket of bel bij gevaar 112.