Morgan le Fay schreef: ↑19 mei 2023 13:11
Dan nog steeds heb je als ouder/opvoeder een taak, dus niet deze verantwoordelijkheid op anderen afschuiven.
Ik schuif volgens mij geen verantwoordelijkheid af?
Ben niet perfect en wil dat ook niet pretenderen.
Dus voel je vrij om me uit te leggen op welke wijze ik verantwoordelijkheid afschuif?
Maar,
Ik herhaal het nog maar even omdat de inhoud zo snel ver te zoeken is. Het punt dat ik wil maken is:
Jacko Meijaard en vergelijkbare organisaties proberen de jeugd (o.a. mijn dochter van 12) in te zetten voor niet-wenselijke praktijken die wat mij betreft schuren aan criminaliteit. Kortgezegd is hun boodschap: "Stop met school en begin met het verdienen van gouden bergen in de affiliate marketing. Schrijf *uit naam van jezelf maar in opdracht van ons*:
Ofwel:
Reacties op blog-berichten of socialmedia-posts van de Affiliate-organisatie van Jacko Meijaard, waarbij je ze de wereld in prijst,
Ofwel;
Onzin-reacties (trolling) op kritische blogs/posts in dito forums, waarmee de lezer wordt afgeleid van de (serieuze) inhoud, zodat de boodschap van de blogger verloren gaat (of minstens aan kracht verliest) in een welhaast sprookjesachtige mist van trolling-nonsens.
Hiervoor krijg je goed betaald (maar niet heus)...".
Ik ben benieuwd of anderen hier ervaringen mee hebben en verder ben ik benieuwd of/wanneer Avro-Tros-Radar hier wellicht aandacht aan wil besteden?
Groetjes van de schrijver van deze post, ofwel de TS (?)