Ach u werkt wellicht bij de klantenservice? Of wat daar voor door moet gaan?
Netflix onredelijk over delen account
-
Re: Netflix onredelijk over delen account
Toe maar. Ik zie een nieuwe Netflix-serie opdoemen. 'De kleine meedogenloze tegen de onhebbelijke grote jongens' Het zal nog eens aardig wat kijkers trekken ook.
-
Zou je ook deze vraag even willen beantwoorden? Het antwoord maakt denk ik wel duidelijk hoe onredelijk Netflix eigenlijk is. En niet antwoorden maakt dat eigenlijk ook al duidelijk...
witte angora schreef: ↑08 jun 2023 10:49Maar waar kijken die 'huisgenoten' van je dan op?
Inderdaad. De telefoon gebruiken ze voor bellen en appen. En misschien social media.Lady1234 schreef: ↑08 jun 2023 10:52Die kijken allemaal op een wandvullend 4K scherm in hun woonkamer in hun huis.
Films, series en documentaires kijken sommige mensen op hun tv, gek he?
Je kan dan namelijk rechtop in je stoel zitten zonder je ogen en nek te verruïneren.
Maar u bent allebei denk ik van de generatie die alles doet met het mobieltje he? Van een mobieltje voorzien in de pamperstijd?
Die serie was er vroeger toch al: Calimerowitte angora schreef: ↑08 jun 2023 11:27Toe maar. Ik zie een nieuwe Netflix-serie opdoemen. 'De kleine meedogenloze tegen de onhebbelijke grote jongens' Het zal nog eens aardig wat kijkers trekken ook.
Erthanax
vindt dit leuk
Oftewel, het gaat niet over samen naar films en series kijken, maar het is puur een financieel gewin zodat anderen geen eigen abonnement hoeven te nemen. Laat dat nu precies de reden zijn waarom Netflix hier paal en perk aan aan het stellen is.Ze kijken op hun eigen moment en hebben een andere smaak in films, series en documentaires.
Erthanax
vindt dit leuk
Ja, en wordt speciaal voor de Ts en zijn “huisgenoten” in 4 K uitvoering herhaald. “het is niet eerlijk”.Lowieze schreef: ↑08 jun 2023 11:32Die serie was er vroeger toch al: Calimerowitte angora schreef: ↑08 jun 2023 11:27Toe maar. Ik zie een nieuwe Netflix-serie opdoemen. 'De kleine meedogenloze tegen de onhebbelijke grote jongens' Het zal nog eens aardig wat kijkers trekken ook.
Erthanax
vindt dit leuk
Nee, dat ligt bij mij niet anders. Exact de reden dat is dus ook niet zo'n grote mond heb als jij, met je definitieve meedogenloze rancune...ramon250 schreef: ↑08 jun 2023 11:22Als een bedrijf me pleased ben ik vergevingsgezind inderdaad. Ik bepaal uiteindelijk met wie ik zaken doe of ligt dat bij u anders?
Je bewijst anders direct mijn gelijk, qua argumentatie-kwaliteit. Dat jij films op een groot scherm wilt kijken is helemaal prima, maar kom dan niet met onzin-argumenten over het verpesten van ogen...ramon250 schreef: ↑08 jun 2023 11:17Mijn mobiele telefoon is al onhandig groot. En ik heb niks aan een tablet. Films en series zijn voor mij bestemd voor het grote doek/scherm.
Gaat u nu maar niet beginnen over de kwaliteit van de argumentatie.
Dan had Netflix het technisch niet mogelijk moeten maken dat er 4 accounts konden worden verdeeld. Daar heb ik voor betaald en zo is het ook gepromoot.angel1978 schreef: ↑08 jun 2023 11:34Oftewel, het gaat niet over samen naar films en series kijken, maar het is puur een financieel gewin zodat anderen geen eigen abonnement hoeven te nemen. Laat dat nu precies de reden zijn waarom Netflix hier paal en perk aan aan het stellen is.Ze kijken op hun eigen moment en hebben een andere smaak in films, series en documentaires.
Maar dat hebben ze wel mogelijk gemaakt zodat vele mensen bekend konden raken met Netflix en toen de markt verzadigd werd gingen ze de niche veranderen in het voordeel van Netflix en in het nadeel van de klant.
Het past echter in de marketingstrategie van drugdealers ook, eerst verleiden en daarna uitmelken.
Nou maar afkicken dan.
Tja, dit is van het type argument:Dan had Netflix het technisch niet mogelijk moeten maken dat er 4 accounts konden worden verdeeld.
Een automobilist rijdt met 150 km/u over de provinciale weg iemand dood en klaagt dan dat men het technisch mogelijk moeten maken dat een auto zo hard kan rijden. Er is voor die auto die zo hard kan rijden betaald en dus moet het ook zo gebruikt kunnen worden...
Netflix is waardeloos wordt hier gezegd maar schijnbaar toch verslavend…
Praat u eens met een oogarts of opticien. Wederom een kulargumentatie van uw kant.
Films en series kijk je op een tv-scherm of vanaf het witte doek. Hoe moet je ondertitels dan nog lezen op een schermpje van je mobiel?
En ga niet opnieuw aanvoeren dat er grote formaten mobieltjes zijn, want het gaat me te ver om daarvoor een rugzak mee te zeulen.
Schandalig wat al die jongeren doen... Dat ze niet een 4K scherm meezeulen in de trein.ramon250 schreef: ↑08 jun 2023 11:48Praat u eens met een oogarts of opticien. Wederom een kulargumentatie van uw kant.
Films en series kijk je op een tv-scherm of vanaf het witte doek. Hoe moet je ondertitels dan nog lezen op een schermpje van je mobiel?
En ga niet opnieuw aanvoeren dat er grote formaten mobieltjes zijn, want het gaat me te ver om daarvoor een rugzak mee te zeulen.
U draaft helemaal door. Ik zie heel veel mensen in de trein op hun mobiel films bekijken.ramon250 schreef: ↑08 jun 2023 11:48
Praat u eens met een oogarts of opticien. Wederom een kulargumentatie van uw kant.
Dat u dat niet wilt is weer wat anders.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Nope. Ik heb pas sinds kort een snertphone, en ik vindt het nog steeds een onding. Maar wat wel duidelijk is, is dat je claim volkomen onterecht is. We hebben het simpelweg over vier zelfstandige huishoudens die met 4 verschillende ip-adressen zelfstandig naar Netflix kijken - waarvan er drie dus niet betalen. Of, in het gunstigste geval, 1/3 van de abonnementskosten aan jou. Dat geleuter over poly-amoreuze relaties is natuurlijk flauwekul, en heeft niks te maken met het hebben van één gemeenschappelijk huishouden.ramon250 schreef: ↑08 jun 2023 11:32Inderdaad. De telefoon gebruiken ze voor bellen en appen. En misschien social media.
Films, series en documentaires kijken sommige mensen op hun tv, gek he?
Je kan dan namelijk rechtop in je stoel zitten zonder je ogen en nek te verruïneren.
Maar u bent allebei denk ik van de generatie die alles doet met het mobieltje he? Van een mobieltje voorzien in de pamperstijd?
De enige die onredelijk is en loopt te draaien, dat ben jij.
Het is niet schandalig maar eerder een trieste mobielverslaving. In de trein kijk ik naar buiten naar wat er voorbijkomt in het echte leven en merk ik sneller rare dingen op zoals reizigers die hun bagage vergeten bij het uitstappen.angel1978 schreef: ↑08 jun 2023 11:49Schandalig wat al die jongeren doen... Dat ze niet een 4K scherm meezeulen in de trein.ramon250 schreef: ↑08 jun 2023 11:48Praat u eens met een oogarts of opticien. Wederom een kulargumentatie van uw kant.
Films en series kijk ik persoonlijk liever relaxed thuis op de bank met een natje en droogje erbij.
Omdat heel veel mensen in de trein op de mobiel films kijken zou ik dat ook moeten doen? Met slechte ogen? Waarom zou ik in een trein daar behoefte aan hebben als ik ook kan kijken naar wat ik voorbij zie komen aan landschap?Lowieze schreef: ↑08 jun 2023 11:50U draaft helemaal door. Ik zie heel veel mensen in de trein op hun mobiel films bekijken.ramon250 schreef: ↑08 jun 2023 11:48
Dat u dat niet wilt is weer wat anders.
Wat ik ook niet doe op mijn mobiel is boeken lezen. Boeken lees ik middels paperback of hardcover. Vreemd he?
Mijn mobiel heb ik voor noodzakelijke toepassingen.
U hoeft niet zo kattig te doen hoor.witte angora schreef: ↑08 jun 2023 11:54De enige die onredelijk is en loopt te draaien, dat ben jij.