Bezorgkosten bij afhalen

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
NeoDutchio

Re: Bezorgkosten bij afhalen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
01 aug 2023 19:12
Goeie vraag. De reactie is nuttig noch terecht, dus ik vraag me inderdaad al heel lang af waarom je er steeds ten onrechte mee komt.
Laat dat voor mij, maar ook voor anderen gezien de reacties, ook de vraag zijn. Waarom is in veel topics moderator spelen en enkel reageren op andere forumleden meer regel dan uitzondering? En gaat u zelfs na waarschuwingen nog steeds door met woorden verdraaien en andere woorden in mond leggen?
Moneyman schreef:
Ja, je schermt graag met verdraaing. Toch is hetgeen ik hierboven weergeef exact wat volgt uit wat jij schrijft. Ik heb het hieronder nog maar even geciteerd voor, misschien weet je het dan weer.
NeoDutchio schreef:
01 aug 2023 07:59
alfatrion schreef:
01 aug 2023 07:49
Als TS geen ondubbelzinnige herroepingsverklaring uitbrengt, dan hoeft de verkoper niets terug te betalen.
Gelukkig maar dat de praktijk altijd anders is.
Nergens staan woorden van mij waarin ik zeg dat de verkoper niets hoeft terug te betalen. Dit zijn wel mijn woorden:
NeoDutchio schreef:
31 jul 2023 22:53
TS hoeft niets te doen. Er is niets ontvangen en de zending gaat automatisch na 7 dagen terug naar de afzender. Deze zal of direct crediteren of zal contact opnemen met TS met de vraag wat nu. Het gaat TS ook niets kosten, hij moet het volledige aankoopbedrag plus bezorgkosten terug ontvangen. Voor het "terugsturen" worden geen kosten in rekening gebracht.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
01 aug 2023 19:41
Moneyman schreef:
Goeie vraag. De reactie is nuttig noch terecht, dus ik vraag me inderdaad al heel lang af waarom je er steeds ten onrechte mee komt.
Laat dat voor mij, maar ook voor anderen gezien de reacties, ook de vraag zijn. Waarom is in veel topics moderator spelen en enkel reageren op andere forumleden meer regel dan uitzondering? En gaat u zelfs na waarschuwingen nog steeds door met woorden verdraaien en andere woorden in mond leggen?
Als het voor jou ook de vraag is waarom je de vraag stelt, doet het dan gewoon niet. Opgelost. En voor wat betreft "het reageren op anderen": dat is nu juist exact het hele idee van een forum... dus dat blijf ik doen. Waar jij de waarschuwingen vandaan verzint is me overigens een raadsel, nog los van het feit dat ik je woorden niet verdraai en je stelling gewoon onjuist is.

- jij schreef: "TS hoeft niets te doen. (...) Het gaat TS ook niets kosten, hij moet het volledige aankoopbedrag plus bezorgkosten terug ontvangen."
- Alfatrion weerlegt dat: "Als TS geen ondubbelzinnige herroepingsverklaring uitbrengt, dan hoeft de verkoper niets terug te betalen."
- en jij zegt dan: "Gelukkig maar dat de praktijk altijd anders is.".

Daaruit zeg je niets anders dan dat de koper niet hoeft te betalen (als die dat nog niet gedaan heeft) en dat de verkoper terug moet betalen (als de koper al wel betaald heeft). En zoals gezegd: dat is gewoon onjuist, hoeveel woorden en ruis je er vervolgens aan toevoegt. .

Morgan le Fay

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Echt soms zou ik willen dat Bonobo's het in de wereld voor het zeggen hadden. :twisted:

Moneyman

Morgan le Fay schreef:
02 aug 2023 09:46
Echt soms zou ik willen dat Bonobo's het in de wereld voor het zeggen hadden. :twisted:
Dan zouden we meer gericht zijn op het emotioneel geladene van de onbekende dan op dat van de bekende. Wellicht is dat nu juist op een forum al het geval :wink:

Maar goed, da's meer voor de huiskamer.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Moneyman schreef:
02 aug 2023 09:14
- jij schreef: "TS hoeft niets te doen. (...) Het gaat TS ook niets kosten, hij moet het volledige aankoopbedrag plus bezorgkosten terug ontvangen."
- Alfatrion weerlegt dat: "Als TS geen ondubbelzinnige herroepingsverklaring uitbrengt, dan hoeft de verkoper niets terug te betalen."
- en jij zegt dan: "Gelukkig maar dat de praktijk altijd anders is.".
Je vergeet hier wel iets bij, Moneyman. Neodutchio zegt ook dat wanneer zoiets terugkomt van PostNL dat het gros van de bedrijven 2 dingen doet. Crediteren of contact opnemen met de klant. En daar durf ik wel in mee te gaan, dat lijkt me een reële verwachting.

Geen idee waarom je net dat deel hebt weggelaten.

Morgan le Fay

Moneyman schreef:
02 aug 2023 09:50
Morgan le Fay schreef:
02 aug 2023 09:46
Dan zouden we meer gericht zijn op het emotioneel geladene van de onbekende dan op dat van de bekende. Wellicht is dat nu juist op een forum al het geval :wink:

Maar goed, da's meer voor de huiskamer.
Foute insteek(as ususal) bij de Bonobo' s hebben de dames het voor het zeggen en die zijn van de makepeace (love) not war.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het lijken meer Bokito’s.😁

Moneyman

Morgan le Fay schreef:
02 aug 2023 14:46
Foute insteek (as ususal)
Simpele denkfout natuurlijk :mrgreen: Een andere insteek is niet hetzelfde als een foute insteek. Ze kunnen namelijk prima naast elkaar bestaan.

Overigens heeft dit forum ook al bewezen dat vrouwen net zo min allemaal van die veronderstelde "peace" zijn, dus... dream on :D

Morgan le Fay

ZeerPrivé schreef:
02 aug 2023 15:02
Moneyman schreef:
02 aug 2023 14:59
Morgan le Fay schreef:
02 aug 2023 14:46
Foute insteek (as ususal)
Simpele denkfout natuurlijk :mrgreen: Een andere insteek is niet hetzelfde als een foute insteek. Ze kunnen namelijk prima naast elkaar bestaan.

Overigens heeft dit forum ook al bewezen dat vrouwen net zo min allemaal van die veronderstelde "peace" zijn, dus... dream on :D
Nou, niet alleen dit forum hoor. Ook irl kunnen vrouwen verschrikkelijke bitches zijn, en dan vaak bij voorkeur nog lekker sneaky. Ik werk, als vrouw, heel wat liever met mannen dan met vrouwen.
Ik heb het over haantjesgedrag in dit topic.

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

:roll: Daarom heb ik niks met mannen ,zijn af en toe vreemde wezens .

Plaats reactie