NeoDutchio schreef: ↑01 aug 2023 19:41
Moneyman schreef: ↑01 aug 2023 19:12
Goeie vraag. De reactie is nuttig noch terecht, dus ik vraag me inderdaad al heel lang af waarom je er steeds ten onrechte mee komt.
Laat dat voor mij, maar ook voor anderen gezien de reacties, ook de vraag zijn. Waarom is in veel topics moderator spelen en enkel reageren op andere forumleden meer regel dan uitzondering? En gaat u zelfs na waarschuwingen nog steeds door met woorden verdraaien en andere woorden in mond leggen?
Als het voor jou ook de vraag is waarom je de vraag stelt, doet het dan gewoon niet. Opgelost. En voor wat betreft "het reageren op anderen": dat is nu juist exact het hele idee van een forum... dus dat blijf ik doen. Waar jij de waarschuwingen vandaan verzint is me overigens een raadsel, nog los van het feit dat ik je woorden niet verdraai en je stelling gewoon onjuist is.
- jij schreef: "TS hoeft niets te doen. (...) Het gaat TS ook niets kosten, hij moet het volledige aankoopbedrag plus bezorgkosten terug ontvangen."
- Alfatrion weerlegt dat: "Als TS geen ondubbelzinnige herroepingsverklaring uitbrengt, dan hoeft de verkoper niets terug te betalen."
- en jij zegt dan: "Gelukkig maar dat de praktijk altijd anders is.".
Daaruit zeg je niets anders dan dat de koper niet hoeft te betalen (als die dat nog niet gedaan heeft) en dat de verkoper terug moet betalen (als de koper al wel betaald heeft). En zoals gezegd: dat is gewoon onjuist, hoeveel woorden en ruis je er vervolgens aan toevoegt. .