Zelf betalen
-
Re: Zelf betalen
Ik zie nog steeds een chronische verkeerd denken aandoening.
De (Zorg)verzekeraar bepaald wat u slikt.
Ik vind dat behoorlijk gevaarlijk als verzekeringen gaan beslissen wat jij slikt.Morgan le Fay schreef: ↑08 aug 2023 13:18Ik zie nog steeds een chronische verkeerd denken aandoening.
En daar is geen kruid tegen gewassen.Morgan le Fay schreef: ↑08 aug 2023 13:18Ik zie nog steeds een chronische verkeerd denken aandoening.
Zelfs geen onkruid
-
Maar niet over mijn rug.
-
De Zorgverzekeraar beslist idd wat jij slikt ism de Pharmacie.
Om de haverklap krijg je immers andere doosjes van weer een andere Pharmaceut ? Van wéér een ander merk ?
Imo zijn de Pharmaceuten de "machthebbers ".
Dat hangt dan zeker van je verzekering af. Bij mij bepaald de dokter hetmoederslink schreef: ↑08 aug 2023 18:58De Zorgverzekeraar beslist idd wat jij slikt ism de Pharmacie.
Om de haverklap krijg je immers andere doosjes van weer een andere Pharmaceut ? Van wéér een ander merk ?
DeZevendeHenk
vindt dit leuk
Iedereen wil de goedkoopste verzekering, maar tegelijkertijd wel de duurste medicijnen. Zo werkt het niet.
-
De huisarts bepaalt het medicijn idd , maar op een recept staat nooit de fabrikant .PGros schreef: ↑08 aug 2023 19:02Dat hangt dan zeker van je verzekering af. Bij mij bepaald de dokter hetmoederslink schreef: ↑08 aug 2023 18:58De Zorgverzekeraar beslist idd wat jij slikt ism de Pharmacie.
Het merk wordt tussen apotheker en Pharmaceut bepaald.
-
Edit: en de Zorgverzekeraarmoederslink schreef: ↑08 aug 2023 19:22De huisarts bepaalt het medicijn idd , maar op een recept staat nooit de fabrikant .
Het merk wordt tussen apotheker en Pharmaceut bepaald.
Onkruid71
vindt dit leuk