Moneyman schreef: ↑08 sep 2023 19:01
NeoDutchio schreef: ↑08 sep 2023 18:10
Voor u was het een kwestie van kijken en lezen, in mijn geval enkel zoeken aangezien er een een hele dikke balk onderaan de site staat waardoor een hoop informatie wegvalt. Oftewel, onvindbaar als de je cookies niet accepteerd.
Nou is het natuurlijk wel
by far de meest logische plek voor dat soort informatie, dus eerst even de cookie-balk wegklikken voordat je conclusies trekt was een logischer volgorde geweest.
Ik vind termen als "onvindbaar" en "verstopt" niet bepaald rechtdoen aan de situatie. Je hebt gewoon niet goed gekeken.
Cookinglife gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij Cookinglife voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken.
Misschien dat u, en andere forumleden cookies accepteert niet, maar ik niet. Zeker niet op een site die nogal amateuristisch overkomt. En aangezien er niet de mogelijkheid is om te kiezen tussen functioneel, alles afwijzen of simpelweg wegklikken, dan klik ik niet op "akkoord".
Daarbij kan ik niet ruiken dat achter een balk van een cm of 3 hoog nog informatie verborgen zit die ik zou verwachten in de lijst met linkjes die erboven staat en zeker in de algemene voorwaarden die er niet zijn. Dat er anderen zijn die wel verwachten dat dergelijke informatie verborgen staat is leuk voor die persoon, maar heeft niets te maken met mijn mening. Beide is niet goed of fout, beide is een persoonlijke mening. Leuk dat u er anders over denkt, maar dat overruled niet mijn mening.
Het heeft dus niets te maken met niet goed kijken, de genoemde informatie staat verborgen op mijn scherm en zodoende niet vindbaar voor mij. Als iemand kan uitleggen hoe je een foto kan uploaden hier, dan ben ik benieuwd wie aan de hand van een screenshot kan ruiken dat er nog informatie verborgen achter staat.
In mijn ogen is het wederom weer eens een behoorlijke nutteloze discussie. 32 berichten waarvan er nu al 5 zijn als (nutteloze) reactie dat ik niet zou kunnen lezen, beter moet zoeken, cookies maar blind moet accepteren, moet ruiken dat achter de cookiebalk nog meer informatie staat, enz. Hoe komt het toch dat een topic toch steeds om zeep geholpen word....