Huiskamer
-
Re: Huiskamer
En als je geen boter op je brood doet( ik kén ze : deze mensen ) kunnen dus ook nooit ( of moeilijk) hagelslag of muisjes op brood eten
Of de muisjes stampen ??
Of de muisjes stampen ??
Moeten bloembollen met het puntje naar boven of naar beneden in de grond gestopt wordenwitte angora schreef: ↑12 sep 2023 21:45Heb zin om een nutteloos onzintopic te openen. Iemand een idee voor een onderwerp? Ik verveel me namelijk.
Zelf denk ik met het puntje naast beneden aangezien ze dan misschien makkelijker de grond ingaan.
moederslink
vindt dit leuk
-
Als je hagelslag op brood doet moet je juist een extra dikke laag boter/margarine/halvarine doen. Dan blijft het niet alleen beter plakken, maar het smaakt ook stukken beter...
Heb net een pindakaasboer gevonden die goedkoper is dan die lui hier in Utrecht, en vermoedelijk ook nog eens beter van smaak... die in Utrecht haalt zijn pinda's uit Argentinië of zoiets, maar die uit Afrika schijnen toch net even beter te zijn. Binnenkort maar eens naar Leiden of Alphen naar de markt, een potje halen, en dan eens zien... Drie euro voor 350 gram is niet eens zo heel superduur.
Heb net een pindakaasboer gevonden die goedkoper is dan die lui hier in Utrecht, en vermoedelijk ook nog eens beter van smaak... die in Utrecht haalt zijn pinda's uit Argentinië of zoiets, maar die uit Afrika schijnen toch net even beter te zijn. Binnenkort maar eens naar Leiden of Alphen naar de markt, een potje halen, en dan eens zien... Drie euro voor 350 gram is niet eens zo heel superduur.
moederslink
vindt dit leuk
-
Stuur maar door tegen die tijd
Dan zet ik mijn PB wel weer ff aan.
Dan zet ik mijn PB wel weer ff aan.
witte angora
en Moneyman
vinden dit leuk
-
Nou... dat ligt er aan of het puntje aan de bovenkant of aan de onderkant zit. Als het aan de bovenkant zit moet het naar boven, als het aan de onderkant zit moet het naar beneden. Anders komt het niet goed, weet je wel.scontra schreef: ↑12 sep 2023 22:37Moeten bloembollen met het puntje naar boven of naar beneden in de grond gestopt wordenwitte angora schreef: ↑12 sep 2023 21:45Heb zin om een nutteloos onzintopic te openen. Iemand een idee voor een onderwerp? Ik verveel me namelijk.
Zelf denk ik met het puntje naast beneden aangezien ze dan misschien makkelijker de grond ingaan.
Pinda's zijn geen noten, maar geroosterde peulvruchten.
Is het topic over de CO2 voetafdruk nu ook opeens verwijderd?
Waar zijn ze hier mee bezig?
Waar zijn ze hier mee bezig?
moederslink
vindt dit leuk
Nou, vlg mij waren de reacties best wel serieus.
-
Waardeloos! Geen toelichting..niks nada noppes
Oftewel in de kliko ermee, met of zonder vuilniszak.
BL2
vindt dit leuk
-
De koning natuurlijk JD.
Echt teleurstellend voor WA.
Dan maar verder discuseren in de topics van 777......
Die berichten blijven tenminste wel staan, anders is het ook allemaal wat zonde van de tijd.
Dan maar verder discuseren in de topics van 777......
Die berichten blijven tenminste wel staan, anders is het ook allemaal wat zonde van de tijd.
Even een waarschuwing voor het geval mensen daar nog een dure aanschaf willen doen https://www.rtlnieuws.nl/economie/artik ... taling-aan
Ik heb geen BCC in de buurt, dus was nooit echt een optie. En is ook nooit een optie geweest.ZeerPrivé schreef: ↑14 sep 2023 11:09Even een waarschuwing voor het geval mensen daar nog een dure aanschaf willen doen https://www.rtlnieuws.nl/economie/artik ... taling-aan
-
Ik had het al gezien. Heb eigenlijk al een tijd geen goed gevoel bij dat bedrijf, weet niet waarom. Als ik het zo lees vermoed ik dat er gezocht gaat worden naar een overnamepartner. Maar ook dan is het de vraag hoe het met garantieperikelen zit.ZeerPrivé schreef: ↑14 sep 2023 11:09Even een waarschuwing voor het geval mensen daar nog een dure aanschaf willen doen https://www.rtlnieuws.nl/economie/artik ... taling-aan
BCC was hier vooral een soort van Marktplaats.
Altijd als je wat wilde kopen was het er toevallig niet, maar nog wel het gebruikte winkelexemplaar wat al door iedereen getest en mishandeld was.
Je kon de klok er op gelijk zetten, dus al jaren geleden na de zoveelste "tweedehands" aanbieding van een verkoper de zaak voor goed verlaten.
Altijd als je wat wilde kopen was het er toevallig niet, maar nog wel het gebruikte winkelexemplaar wat al door iedereen getest en mishandeld was.
Je kon de klok er op gelijk zetten, dus al jaren geleden na de zoveelste "tweedehands" aanbieding van een verkoper de zaak voor goed verlaten.