Ja, je treitert, omdat je bericht na bericht laat zien niet in staat te zijn iets uit een ander perspectief te bekijken.
kuklos schreef: ↑20 nov 2023 11:03
Ten eerste brul ik niet.
Daarom herhaal je keer op keer 'discriminatie'. Online is dat hetzelfde als brullen.
Ten tweede weet jij niet of ze een voorkeursbeleid hebben.
Dat heb je zelf verteld als afwijzingsgrond. Aangezien je er op terugkomt, ga ik er van dat je hele verhaal één grote leugen is om maar online te kunnen trollen.
Ten derde is een voorkeursbeleid dus oké zolang het maar "te man, te hetero, te blank" betreft als we jouw woorden goed interpreteren.
Je interpretatie raakt kant noch wal, is alleen wat jij door je eigen bril wenst te zien.
Ten vierde mag het ineens niet meer als datzelfde voorkeursbeleid erop gericht is homo's, vrouwen, gekleurden etc. te weren als we jouw woorden goed interpreteren.
Ook dit is alleen jouw invulling.
Ten vijfde ben je nog steeds geen moderator hier dus bepaal jij niet of een discussie klaar is.
Nee, maar ik bepaal wel wanneer ik met jou klaar ben.
Ten zesde is mijn argumentatie niet vastgelopen, maar blijf ik je erop wijzen dat je meet met twee maten.
Ook dat is jouw invulling.
Je bent zelf hypocriet bezigt, als je bij een afgewezen sollicitatie bruilt 'discriminatie', terwijl je vooraf bent gewezen op het voorkeursbeleid van een organisatie.
Ik ben ingegaan op Nijogeth's bekende, die bij de politie is afgewezen en heb het voorkeursbeleid uitgelegd, ook met een voorbeeld laten zien hoe dat in de praktijk kan werken. Daar moet je niet meer van maken dan het is - Nederland anno 2023.