Ik heb nog even gespit in mijn mailtjes en ben zelfs nog meer klachten tegengekomen van nalatigheid bij aanleveren van de woning van kapotte dorpel tot zelfs een kapotte en dus niet afgesloten dakraampje dat kapot bleek. Echt....waardeloos. Niets kon.... Natuurlijk kapotte dingen hebben ze achteraf dan wel weer laten herstellen maar de achterstallige onderhoud had al vooraf klaar moeten zijn en een woning aanleveren waarbij zaken ontbreken (we missen namelijk 3 keukenkastjes tov buren en die hebben er wel gehangen want de vlekken waar nog te zien dus ofwel na de bestaanden hebben bij het leeghalen van de woning die keukenkastjes verwijderd ofwel de woningstichting heeft dat toen gedaan, dat weet ik ff nu uit mijn hoofd niet meer wat dat was).
Ik ga het inderdaad doorzetten nu. Want het blijf anderzijds inderdaad knagen dit verhaal en dat knaagt het al die jaren al. Thx
Ron5300 schreef: ↑15 sep 2023 13:47Bedankt voor de terugkoppeling maar het lijkt me niet verstandig om de ingediende klacht in te trekken want daar wordt uw gemoedsrust niet mee hersteld want het blijft toch knagen.
Wie weet komt er toch nog iets uit waarmee u en de woningstichting kunnen leven en het zal nu de klacht bij KWRU ligt niet zo zijn dat u dagelijks lastige vragen moet gaan beantwoorden.
Bekijk het van de positieve kant want nee heeft u en ja kunt u krijgen en als het toch een nee wordt dan kunt u in ieder geval het gevoel hebben dat u er alles aan gedaan heeft en dat hoofdstuk definitief af kunt sluiten.