De werkwijze en de manier van communiceren van de Jongste Verzekeringen en Babythings is wat ons betreft redelijk vergelijkbaar. Verwijzen naar vergaderingen, onstlagen, werkachterstand, zoekgeraakte spullen enz., zolang er maar niks concreet wordt afgesproken. Wij hebben meerdere keren e-mail contact proberen te krijgen met Dhr. xxxxxx (
[email protected]), echter met weinig/geen resultaat.
CITAAT: Inmiddels hebben wij reeds actie ondernomen naar de klanten van Babythings waarvan naam en telefoonnummer bij ons bekend zijn.
Deze actie is op eigen initiatief door de Jongste Verzsekeringen BV genomen zodat wij de gedupeerde klanten, voor wat betreft de Babydream Startactie, alsnog tevreden kunnen stellen.
Ook wat betreft dit citaat van bds zeker een werkachterstand
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
want wij hebben nog geen mail ontvangen !! Voor ons zou het gaan om EUR 450,00 -> wij hebben (gelukkig) geen langlopend contract afgesloten met de Jongste. Vertel het maar mr. xxxxx wat zijn onze opties volgens u dan om alsnog snel (binnen 1 jaar) enige aanspraak te maken op iets zonder 15 jaar aan een polis vast te zitten. Ons idee is dat u werkwijze dezelfde is als dat van Babythings en dat u EIGEN BELANG dan ook torenhoog bovenaan staat.